• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
3
معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا:

۴۵ کارگاه علمی و عمومی در دانشگاه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 205822
  • 07 آذر 1402 - 20:09
۴۵ کارگاه علمی و عمومی در دانشگاه برگزار می‌شود
معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا گفت: در دانشگاه بوعلی سینا حدود ۴۵ کارگاه علمی و عمومی برگزار می‌شود، کسی که بر اساس شیوه نامه موجود، بیشترین پژوهش را ارائه دهد انتخاب شده و در مراسم اختتامیه از او تقدیر به عمل می‌آید.

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ آرش قربانی امروز بعدازظهر در نشست مطبوعاتی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان همدان اظهار داشت: هفته پژوهش استانی از ۱۱ آذر شروع شده و تا ۱۷ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه در این هفته سه برنامه مهم خواهیم داشت تصریح کرد: ابتدا زنگ پژوهش را در ساعت ۹ صبح در مدرسه شهیده کورکچی محله حصار امام(ره)، شروع خواهد شد.

قربانی ادامه داد: برنامه دیگری که در این هفته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان است که زمان آن در ۱۳ آذر، در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه این برنامه نیز در روز ۱۵ آذرماه است، اذعان داشت: کار مربوط به پژوهش نزدیک به یک ماه شروع شده،کمیته‌های مختلف برای این کار تدبیر شده، سه کمیته اصلی و دو کمیته شورا تشکیل شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا افزود:
کمیته‌های علمی مربوط به دانشگاه‌ها و موسسات علمی_پژوهشی، شورای آموزش و پرورش و شورای نمایشگاه‌ها از جمله این کمیته‌ها هستند.

قربانی در پاسخ به سوال تعداد کتاب و مقالات و میزان انتشار آنها گفت: هدف اولیه برگزاری هفته پژوهش تقدیر از کسانی است در زمینه‌های مختلف، پژوهش و فناوری داشته‌اند، مقاله خاصی ارائه نخواهد شد و در واقع یکسری سخنرانی و کارگاه‌هایی در سطح دانشگاه‌ها انجام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در دانشگاه بوعلی سینا حدود ۴۵ کارگاه علمی و عمومی برگزار می‌شود، کسی که بر اساس شیوه نامه موجود، بیشترین پژوهش را ارائه دهد انتخاب شده و در مراسم اختتامیه از او تقدیر به عمل می‌آید.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205822
  • دیدگاه‌ها برای ۴۵ کارگاه علمی و عمومی در دانشگاه برگزار می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.