• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

۴۰۰ اسدآبادی به مرقد امام(ره) اعزام خواهند شد

  • کد خبر : 185334
  • 09 خرداد 1402 - 9:56
۴۰۰ اسدآبادی به مرقد امام(ره) اعزام خواهند شد

امیدعلی الیاسی از سهمیه اعزام ۴۰۰ نفر از شهرستان اسدآباد به مرقد امام خمینی(ره) در سالگرد ارتحال وی خبر داد و گفت: در سطح شهرستان نشست‌های بصیرتی با موضوع امام شناسی، دسته عزاداری، رزمایش کمک مؤمنانه و یادواره خانگی شهدا برگزار خواهد شد. سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار […]

امیدعلی الیاسی از سهمیه اعزام ۴۰۰ نفر از شهرستان اسدآباد به مرقد امام خمینی(ره) در سالگرد ارتحال وی خبر داد و گفت: در سطح شهرستان نشست‌های بصیرتی با موضوع امام شناسی، دسته عزاداری، رزمایش کمک مؤمنانه و یادواره خانگی شهدا برگزار خواهد شد.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان،  با اشاره به سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امام(ره) شخصیتی ممتاز و بی‌نظیر بود که فراتر از زمان و مزرها می‌اندیشید و در تاریخ نامش ماندگار شد.

وی بااشاره به ابعاد شخصیتی امام(ره) تصریح کرد: او شخصیتی منحصر به فرد بود که در سیاست، کیاست، اجتماع و فرهنگ برای همگان الگوست.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد بااشاره به اجرای برنامه‌های سپاه ناحیه اسدآباد در سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: در این ایام نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین با موضوع «تبیین مکتب امام(ره)» در پایگاهای مقاومت بسیج و سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی از اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم شهرستان خبر داد و گفت: در این ایام رزمایش کمک مؤمنانه  و اهدا بسته‌های غذایی به نیازمندان توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت صورت می‌گیرد.

الیاسی یکی از مهمترین برنامه‌های این ایام را اعزام کاروان زیارتی به حرم مطهر امام(ره) دانست و گفت: سهمیه اسدآباد در اعزام مردم به مرقد امام(ره) برای تجدید پیمان دوباره و زیارت مرقد ایشان به تهران ۴۰۰ نفر است.

وی از برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا در محلات مختلف در ایام رحلت امام(ره) خبر داد و افزود: مراسم عزای ارتحال امام(ره) در مساجد محلات مختلف برگزا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در روز ۱۴ خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام هم از مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای تا مسجد جامع شهر اسدآباد برپا خواهد شد.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185334
  • دیدگاه‌ها برای ۴۰۰ اسدآبادی به مرقد امام(ره) اعزام خواهند شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.