• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
فرماندار همدان اعلام کرد:

۳۷۵ شعبه اخذ رای در همدان

  • کد خبر : 212073
  • 08 اسفند 1402 - 11:44
۳۷۵ شعبه اخذ رای در همدان
فرماندار همدان گفت: در حوزه انتخابی همدان و فامنین ۳۷۵ شعبه اخذ رای داریم که آمادگی لازم هم برای آنها ایجاد شده و همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات خوب مهیا شده است.

مسلم مخفی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ با بیان اینکه ستاد انتخابات و هیئت اجرایی انتخابات شهرستان همدان برای ۱۱ اسفند و برگزاری انتخابات شکوهمند، از ۹ ماه گذشته کار خود را آغاز کرده، اظهار کرد: همه مقدمات کار انجام شده و برای این کار هیئت اجرایی تشکیل شده، اعضای شعب مشخص شده و نمایندگان فرماندار تعیین و هیئت بازرسی نیز تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی با هیئت نظارت وجود دارد، عنوان کرد: برای انجام این کار ساعت‌ها آموزش، ویژه کاربران و برگزارکنندگان انتخابات انجام شده است.

فرماندار همدان با اشاره به برگزاری جلسات تبیینی و تشریحی برای لزوم مشارکت و بالا بردن مشارکت ادامه داد: شعب اخذ رای در سراسر حوزه انتخابی مشخص شده، مسائل امنیتی و انتظامی بخوبی تدارک دیده شده، مسائل تدارکاتی پشتیبانی وهمه کارها آماده خلق یک حماسه بزرگ است.

مخفی با تاکید بر اینکه بازیگر و ایفا کننده نقش اصلی، مردم خواهند بود، افزود: در حوزه انتخابی همدان و فامنین ۳۷۵ شعبه اخذ رای داریم که آمادگی لازم هم برای آنها ایجاد شده است و مشکل خاصی برای مهیا کردن شرایط برای روز انتخابات را نداشته، احکام اعضای شعبه‌ها نیز به آنها واگذار شده و شرایط، آماده برگزاری یک انتخابات خوب است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما از هوش سیاسی زایدالوصفی برخوردارند، نمونه بصیرت، هوشمندی و وقت‌شناسی مردم، در راهپیمائی ۲۲ بهمن نشان داده شد. مشارکت قوی انتخابات امسال باتوجه به نقش مهم و جایگاه خطیر مجلس، قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون در کشور بسیارمهم است.

فرماندار همدان در پایان یادآور شد: تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال تا الان را همه ملاحظه کرده و می‌دانند که این انتخابات در حوزه‌های مختلف برای کشور از اهمیت بالای برخوردار است ، انشاءالله با یک حضور پرشور و با انتخاب نمایندگان اصلح، یک مجلس قوی و کارآمد شکل خواهد گرفت.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212073
  • دیدگاه‌ها برای ۳۷۵ شعبه اخذ رای در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.