• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1

۱۲ معلم در اسدآباد بی‌اعتنا به تزریق واکسن کرونا!/مسئولان تدبیر و برخورد کنند

  • کد خبر : 146062
  • 08 اسفند 1400 - 9:12
۱۲ معلم در اسدآباد بی‌اعتنا به تزریق واکسن کرونا!/مسئولان تدبیر و برخورد کنند

حسین عسگری‌مهرور با اشاره به اینکه ۹۸ درصد دانش اموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن دز اول و ۹۰ درصد دز دوم واکسن را دریافت کردند، گفت: ۱۲ معلم در این شهرستان هنوز واکسن دوز اول را هم نزده اند که برای آنان یک روز کسر حقوق اعمال شد اما اثربخش نبوده است. حسین عسگری‌مهرور، […]

حسین عسگری‌مهرور با اشاره به اینکه ۹۸ درصد دانش اموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن دز اول و ۹۰ درصد دز دوم واکسن را دریافت کردند، گفت: ۱۲ معلم در این شهرستان هنوز واکسن دوز اول را هم نزده اند که برای آنان یک روز کسر حقوق اعمال شد اما اثربخش نبوده است.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد دانش اموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن دز اول و ۹۰ درصد دز دوم واکسن را دریافت کردند، اما در گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال استقبال خوبی برای واکسیناسیون نشده است.

وی افزود: از ۱۲ هزار دانش آموز بین ۵ تا ۱۲ سال تاکنون ۲هزار نفر معادل ۱۶ درصد جمعیت این گروه واکسن را دریافت کرده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در زمینه واکسیناسیون معلمان هم گفت: ۱۲ نفر معلمان در اسدآباد در کل واکسن نزده اند که برای آن یک روز کسر حقوق زده شد اما باز هم توجهی نکردند.

وی یادآور شد: تعدادی از این تعداد معلم واکسن نزده مشکلات خاص دارند و تعدادی هم بی توجه به این موضوع هستند.

براساس آنچه اعظم گودرزی، سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که بر اساس بخشنامه ای از سوی ستاد مقابله با کرونا کشور، مبنی بر اینکه ” معلمان هم مانند سایر کارکنان دولت باید رصد شوند و با آنهایی که واکسینه نشدند، مطابق قانون رفتار شود، می طلبد که مسئولان اسدآباد نسبت به واکسیناسیون ۱۲ معلم این شهرستان که هنوز واکسن نزده و در سر کلاس هم حاضر می شوند، برخورد قانونی صورت بپذیرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146062
  • دیدگاه‌ها برای ۱۲ معلم در اسدآباد بی‌اعتنا به تزریق واکسن کرونا!/مسئولان تدبیر و برخورد کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.