• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان همدان:

۱۱ اسفند یک روز تاریخی دیگر رقم خورد

  • کد خبر : 212373
  • 11 اسفند 1402 - 9:44
۱۱ اسفند یک روز تاریخی دیگر رقم خورد
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان همدان گفت: شركت در انتخابات وظيفه و تكليف ما است و با اميد به اين حقيقت همه پاي صندوق‌هاي راي حاضر شدیم و يك روز تاريخي ديگر را رقم زدیم.

علی نجفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: پر شور و پر نشاط کردن انتخابات از وظایف نخبگان، فرهنگیان، و فرهیختگان جامعه است، از جمله از این نخبگان و فرهیختگان قطعا دانشجویان هستند که برای پویایی کشور خودشان باید در این امر ملی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه جامعه به خرد جمعی و همدلی نیازمند است، اذعان داشت: مردم باید این ضرورت را احساس کنند که چشم و گوش دنیا به انتخابات ما و به انتخاب ما است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان همدان تاکید کرد: قطعا اراده مردم در ۱۱ اسفند تجلی پیدا خواهد کرد و حضورپای صندوق های رای پیام هایی برای کشور و بین الملل دارد.

نجفی با تاکید بر اینکه بستر مشارکت را با خلق حماسه ملی رقم بزنیم، اذعان داشت: دشمن سعی دارد در فضای دانشگاه و دانشجویان و مردم تردید ایجاد کند که امیدواریم جوانان، دانشجویان، دانشگاهیان و رای اولی ها با حضور خود، مداخلات غلط دشمن را نقشه بر آب کنند و بعد از ۱۱ اسفند مردمی شاد و خوشحال و سر بلند در عرصه ایران و جهان داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به اقدامات دانشگاه فرهنگیان جهت پرشور کردن انتخابات گفت: مناظرات در پردیس پسرانه و پردیس دخترانه با همراهی تشکل ها و کانون ها و انجمن ها، فضا سازی محیطی برای انتخابات، نصب بنرها برای حضور حداکثری دانشجویان، پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان داوطلب و افراد شاخص ، جلسات تبیینی با حضور سخنرانان استانی و کشوری در خصوص اهمیت و ضرورت انتخابات و اینکه یک انتخاب ایده آل چگونه خواهد بود و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با معرفی کتاب برگزار شد.

 

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212373
  • دیدگاه‌ها برای ۱۱ اسفند یک روز تاریخی دیگر رقم خورد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.