• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

یک کشته و یک مجروح در حادثه رانندگی در نهاوند+ تصویر

  • کد خبر : 154645
  • 16 خرداد 1401 - 9:45
یک کشته و یک مجروح در حادثه رانندگی در نهاوند+ تصویر

به دلیل واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس و برخورد با تیر چراغ برق در محور فارسبان تقاطع روستای ازنهری یک سرنشین در دم فوت شد. به گزارش عصر همدان، در برخورد خودرو پژو پارس با تیر برق در جاده برزول به فارسبان نرسیده به روستای ازنهری متاسفانه یک نفر کشته و یک نفر مجروح […]

به دلیل واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس و برخورد با تیر چراغ برق در محور فارسبان تقاطع روستای ازنهری یک سرنشین در دم فوت شد.

به گزارش عصر همدان، در برخورد خودرو پژو پارس با تیر برق در جاده برزول به فارسبان نرسیده به روستای ازنهری متاسفانه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

هلال احمر نهاوند اعلام کرد؛ طی اعلان گزارش مرکز کنترل عملیات امداد و نجات مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس و برخورد با تیر چراغ برق در محور فارسبان تقاطع روستای ازنهری تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیروزان با توجه به لزوم رهاسازی با یک دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

در این حادثه متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو حدوداً ۶۰ ساله به علت صدمات وارده در دم فوت کرده که به وسیله تجهیزات نجات سنگین تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیروزان از خودرو خارج و تحویل عوامل شهرداری شد.

محور پر تردد برزول به فارسبان از نقاط حادثه خیز شهرستان است که بارها شاهد تصادف و حوادث مرگباری بوده است.

نداشتن شانه خاکی یکی از اصلی ترین مشکلات این محور پر تردد است و شهروندان از مسئولان درخواست دارند برای ایمن سازی این محور چاره ای بیاندیشند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154645
  • دیدگاه‌ها برای یک کشته و یک مجروح در حادثه رانندگی در نهاوند+ تصویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.