• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

گودال میدان دانشگاه اسدآباد خاک‌ریزی و هم‌سطح پیاده‌رو شد/لزوم تعیین تکلیف همه‌ی گودال‌های سطح شهر

  • کد خبر : 79211
  • 23 مرداد 1399 - 19:19
گودال میدان دانشگاه اسدآباد خاک‌ریزی و هم‌سطح پیاده‌رو شد/لزوم تعیین تکلیف همه‌ی گودال‌های سطح شهر

شهرداری اسدآباد، گودالی را که چندین سال برای ساخت‌وساز، حفاری و رهاشده بود را خاک‌ریزی و با پیاده رو هم‌سطح کرد. به گزارش عصر همدان، در مسیر میدان دانشگاه شهر اسدآباد، زمینی وجود دارد که چندین سال برای ساخت‌وساز حفاری شده و به حال خود رها و تبدیل به مکانی برای ریختن زباله شده است. […]

شهرداری اسدآباد، گودالی را که چندین سال برای ساخت‌وساز، حفاری و رهاشده بود را خاک‌ریزی و با پیاده رو هم‌سطح کرد.

به گزارش عصر همدان، در مسیر میدان دانشگاه شهر اسدآباد، زمینی وجود دارد که چندین سال برای ساخت‌وساز حفاری شده و به حال خود رها و تبدیل به مکانی برای ریختن زباله شده است.

این مسئله به عنوان یکی از مطالبات و دغدغه‌های مهم، جهت عبور و مرور مردم بود که بعد از مدت‌ها پیگیری و رسانه‌ای شدن آن، شهرداری اسدآباد اقدام به خاک‌ریزی در این گودال کرده و هم‌اکنون این گودال، هم‌سطح پیاده‌رو شده است.

البته ناگفته نماند که بافت‌های فرسوده و گودال‌های زیادی در این شهر برای ساخت‌وساز حفاری و به حال رها شده‌اند که نمونه دیگر آن در مسیر خیابان امام جنب بانک قوامین است که قرار بوده روزی این زمین تبدیل به هتل شود.

از نمونه های دیگر این مسئله میتوان به خیابان ۱۵ خرداد و پروژه کتابخانه استاندارد د اشاره کرد که یا به کندی در حال ساخت بوده و یا کلا تعطیل شده اند و ضرورت دارد که تعیین تکلیف شود.

این بافت‌های فرسوده و گودال های حفر شده برای ساخت‌وساز که به حال خود رها شدند، نه‌تنها ازلحاظ بهداشتی سلامت مردم را به خطر می‌اندازد، بلکه سیما و منظره شهری را نیز به نامناسب جلوه می دهند.
بنابراین مطالبه مردم از شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط، برخورد قانونی با این‌گونه افراد و تعیین تکلیف زمین‌ها است .

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79211
  • دیدگاه‌ها برای گودال میدان دانشگاه اسدآباد خاک‌ریزی و هم‌سطح پیاده‌رو شد/لزوم تعیین تکلیف همه‌ی گودال‌های سطح شهر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.