• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

گزارش تصویری از اولین روز از سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار شهرستان بهار

  • کد خبر : 170319
  • 22 آبان 1401 - 12:05
گزارش تصویری از اولین روز از سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار شهرستان بهار

بمناسبت گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار همزمان با اولین روز از  هفته کتاب، “تور رسانه و کتاب”  با حضور رسانه ها و خبرنگاران شهرستان بهار و استان همدان  به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار و با مشارکت و حمایت فرمانداری شهرستان بهار و شهرداری لالجین برگزار شد. به […]

بمناسبت گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار همزمان با اولین روز از  هفته کتاب، “تور رسانه و کتاب”  با حضور رسانه ها و خبرنگاران شهرستان بهار و استان همدان  به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار و با مشارکت و حمایت فرمانداری شهرستان بهار و شهرداری لالجین برگزار شد.
به گزارش عصر همدان؛ نشست خبری هفته کتاب در سالن جلسات  فرمانداری بهار با حضور فرماندار، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار، اصحاب رسانه، کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان بهار و نویسندگان کتاب های دفاع مقدس برگزار شد.
 تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه و کتابداران  و رونمایی از دو عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با نام‌های “جبار مفقود” و “باور سخت” از جمله برنامه هایی بود که در اولین روز از  هفته کتاب در شهرستان بهار اجرا شد.
عکس از: زهرا قاسملو
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170319
  • دیدگاه‌ها برای گزارش تصویری از اولین روز از سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار شهرستان بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.