• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

گروه موسیقی نهاوند برگزیده جشنواره بین‌المللی فجر شد

  • کد خبر : 178765
  • 06 اسفند 1401 - 11:55
گروه موسیقی نهاوند برگزیده جشنواره بین‌المللی فجر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گروه موسیقی کوبان شمس از نهاوند برگزیده جشنواره بین المللی موسیقی فجر شد. امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، رئیس، دبیران و مسولین جشنواره و اصحاب رسانه در تالار وحدت تهران برگزار […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گروه موسیقی کوبان شمس از نهاوند برگزیده جشنواره بین المللی موسیقی فجر شد.

امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، رئیس، دبیران و مسولین جشنواره و اصحاب رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

وی اظهار داشت: گروه موسیقی کوبان شمس نهاوند در جشنواره بین المللی موسیقی فجر خوش درخشید و افتخاری تاریخی را برای جامعه هنر نهاوند به ارمغان آورد.

بحیرایی افزود: این گروه به سرپرستی مهدی حبیب وند در جشنواره موسیقی فجر که در تهران برگزار شد حضور داشت و برگزیده این جشنواره شد.

وی گفت: این برای نخستین بار است که شهرستان نهاوند این افتخار را کسب می کند.

بحیرایی ادامه داد: این گروه شامل مهدی حبیب وند سنتور، بابک نیری تار، مهدی نصرتی عود، محمد امینی راد کمانچه، مهدی عین قلایی تنبک، محمد مبین(حسین) فردین دف و حسین مومیوند (سامان) آواز است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: این گروه موفق شد در بخش رقابتی (جایزه باربد) از بین ٣٠٠ اثر ارسالی به جشنواره بین المللی موسیقی فجر به مرحله نهایی راه یابد و جزو آثار برگزیده برای شرکت در جشنواره انتخاب شود.

وی افزود: در بخش برگزیدگان مسابقه ملی موسیقی ایران دیپلم افتخار بهترین گروه نوازی به دو گروه «هور» از تهران به سرپرستی حسین روزبهانی و گروه «کوبان شمس» از شهرستان نهاوند به سرپرستی مهدی حبیب وند اهدا شد.

بحیرایی کسب این افتخار را همزمان با اعیاد شعبانیه به هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر، دوستداران و علاقمندان و مردم فهیم و هنر دوست شهرستان نهاوند تبریک و شاد باش گفت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178765
  • دیدگاه‌ها برای گروه موسیقی نهاوند برگزیده جشنواره بین‌المللی فجر شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.