• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان:

کودکان، سکان‌دار اوقات فراغت خود

  • کد خبر : 218591
  • 29 خرداد 1403 - 12:59
کودکان، سکان‌دار اوقات فراغت خود
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، شعار تابستان امسال را در سراسر کشور تابستانتو بساز اعلام کرد و گفت: در این شعار سعی شده که به کودک و نوجوان القا شود که باید با اراده خود نسبت به شکل‌دهی تابستانش برنامه‌ریزی و اقدام کند به گونه‌ای که در پایان تابستان مهارتی را کسب کرده باشد.

معصومه ابراهیمی‎ هژیر در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ شعار تابستان امسال را در سراسر کشور تابستانتو بساز اعلام کرد و گفت: در این شعار سعی شده که به کودک و نوجوان القا شود که باید با اراده خود نسبت به شکل‌دهی تابستانش برنامه‌ریزی و اقدام کند به گونه‌ای که در پایان تابستان مهارتی را کسب کرده باشد.

وی کتاب‌خوانی را مهم‌ترین رسالت کانون دانسته و خاطرنشان کرد: این رویکرد مهم در فعالیت‌های تابستانی مورد توجه بوده و مراکز امانت کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی را در اولویت برنامه‌های خود دارند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بیان کرد: توسعه و ترویج زبان و ادبیات فارسی از دیگر برنامه‌های کانون در سراسر کشور در تابستان امسال بوده که هدف ما از این کار این است که کودکان و نوجوانان در بستر آموزش‌های غیر رسمی با زبان و ادب فارسی آشنا شوند.

ابراهیمی‌هژیر اضافه کرد: اکنون توسعه خوانش گلستان سعدی در مراکز سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته و مراکز همدان نیز این برنامه فرهنگی-ادبی را آغاز کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: کارگاه‌های نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، تندخوانی، لگو، مکعب روبیک، نجوم، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، کاردستی، سفال، اریگامی، نقالی، شاهنامه‌خوانی و… در تابستان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218591
  • دیدگاه‌ها برای کودکان، سکان‌دار اوقات فراغت خود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.