• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
نماینده ولی فقیه در استان:

کنگره شهدا بازخوانی آرمان‌های هویت‌ ساز است

  • کد خبر : 200691
  • 19 مهر 1402 - 23:12
کنگره شهدا بازخوانی آرمان‌های هویت‌ ساز است
نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز صحبت از جوان‌هایی است که آرمان‌های بلندی داشتند که هویت ساز بود.

به گزارش عصر همدان؛ آیت‌الله شعبانی امشب در دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان با اشاره به دستاوردهای کنگره اظهار کرد: ورود در عرصه محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی، علمی پژوهشی و فعالیت نمایشگاه از جمله دستاوردهای این کنگره است.

نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: آنچه که در برگزاری این  کنگره مهم است بازخوانی آرمان‌های شهدای عزیز ماست.

وی تصریح کرد:  امروز صحبت از جوان‌هایی است که آرمان‌های بلندی داشتند که هویت ساز بود.

آیت‌الله شعبانی با بیان اینکه این کنگره بازخوانی آرمان‌های هویت‌‌ساز است، گفت: امروز سخن از افرادی است که اهداف بزرگی داشتند و برای دستیابی به اهداف انسانی و الهی خود جنگیده و مقاومت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز یادآور جوانانی که زنده بودن و حیات برای آنها اصل نبود، جوانانی که در یک دوران و عرصه طلایی بدنبال حمایت از مستضعف، عزت و عدالت بودند.

آیت‌الله شعبانی با اشاره به  کسانی که در مقابل طغیانگران ایستاده و ولی خود را همراهی کردند، یادآور شد: سخن از این کنگره ورق زدن تاریخ است و برای اینکه نسل جوان با جوانان دیروز که تمام همت خود را برای عظمت این کشور گذاشته و برای اجرای احکام الهی هزینه کردند آشنا شود.

نماینده ولی فقیه افزود: امروز سخن از جوانانی است که خود را فدا کردند تا اخلاق  و عقلانیت دینی در جامعه توسعه پیدا کند و این جلاسیه‌ها جلسه بیداری و تلنگری است برای همه.

وی با بیان اینکه کنگره میدان محک است، اظهار کرد: میدان محکی برای صدق ادعاهای ما، انقلابی بودن به ادعا نیست، به اندیشه‌ها و عملکردهاست.

آیت‌الله شعبانی تاکید کرد: انقلابی کسی است که به عدالت می‌اندیشد، به میزانی که فساد ستیز، ایستادگی در کنار مستضعفین جهان و عدالت محور هستیم انقلابی هستیم.

نماینده ولی فقیه در پایان یادآور شد: نسل جوان امروز باید تفکرات جوان دیروز را بازخوانی کند و ایستادگی جوان دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا را بداند.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200691
  • دیدگاه‌ها برای کنگره شهدا بازخوانی آرمان‌های هویت‌ ساز است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.