• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

کناره‌گیری رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف اسدآباد و انتخاب هیئت رئیسه جدید

  • کد خبر : 157143
  • 09 تیر 1401 - 15:32
کناره‌گیری رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف اسدآباد و انتخاب هیئت رئیسه جدید

با کناره گیری رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف از حضور هیأت رئیسه این اتاق موجب برگزاری انتخابات برای انتخاب هیئت رئیسه جدید شد. به گزاش عصرهمدان؛ رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف از حضور هیأت رئیسه این اتاق کناره‌گیری کردند و بااستعفای این دو عضو اتاق اصناف و اضافه شدن دو عضو علی‌البدل، هیأت […]

با کناره گیری رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف از حضور هیأت رئیسه این اتاق موجب برگزاری انتخابات برای انتخاب هیئت رئیسه جدید شد.

به گزاش عصرهمدان؛ رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف از حضور هیأت رئیسه این اتاق کناره‌گیری کردند و بااستعفای این دو عضو اتاق اصناف و اضافه شدن دو عضو علی‌البدل، هیأت رئیسه جدید برای این اتاق انتخاب شد.

فرامز لطیفی که هم اکنون به عنوان نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد انتخاب شده است، در گفتگو با خبرنگار ما از استعفای آقایان غفاری و قهرمانی به دلیل کسالت و بیماری خبر داد و گفت: بااستعفای این دو عضو اتاق اصناف، دو عضو علی البدل طبق قانون به این اتاق اضافه و انتخاب داخلی هیأت رئیسه انجام شد.

وی گفت: درحال حاضر هیأت رئیسه این اتاق، رسول قنبری به عنوان رئیس و فرامرز لطیفی بعنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

نائب رئیس اتاق اصناف اسدآباد یادآور شد: پیش از این موسی‌الرضا غفاری که یکی از جانبازان شهرستان است، رئیس اتاق اصناف و عبدالله قهرمانی نائب رئیس این اتاق بودند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157143
  • دیدگاه‌ها برای کناره‌گیری رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف اسدآباد و انتخاب هیئت رئیسه جدید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.