• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3
مسئول ستاد اربعین استان همدان خبر داد:

کمک ۳۰۰ میلیاردی همدانی‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

  • کد خبر : 205816
  • 07 آذر 1402 - 19:56
کمک ۳۰۰ میلیاردی همدانی‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین
مسئول ستاد اربعین استان همدان گفت: براساس آخرین برآوردها امسال حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای موکب‌های اربعین هزینه شد و همه این مبلغ توسط مردم جمع‌آوری شده است.

به گزارش عصر همدان پیش از ظهر امروز همایش بصیرتی خادمین و امنیت‌سازان اربعین حسینی (ع) و منتظران ظهور در همدان برگزار شد.

در این مراسم مسئول ستاد اربعین استان همدان با بیان اینکه اولین بار ۱۰ سال پیش این ستاد در استان تشکیل شد، گفت: در ابتدا فقط هشت موکب داشتیم اما امروز افتخار داریم که ۱۵۰ موکب فعال رفت و برگشت اربعین داریم.

سیدرضا موسوی با اشاره به اینکه در ستاد اربعین فقط اکتفا به مراسم‌های اربعین نشده است، افزود: در بازه زمانی ۲۵ روزه حدود ۶۵ درصد زائران عراق از استان همدان عبور می‌کنند.

وی ادامه داد: باید دست و پای مردم را بوسید چراکه همه موکب‌ها به صورت مردمی اداره می‌شود و براساس آخرین برآوردها امسال حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای موکب‌های اربعین هزینه شده است.

مسئول ستاد اربعین استان همدان با تاکید براینکه همه نذورات توسط مردم جمع می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه همدانی‌ها در این کار بسیار موفق عمل کردند از مقامات کشوری درخواستی داریم تا استان همدان به‌عنوان استان هدف معرفی شود.

موسوی با بیان اینکه موکب‌داران اربعین علاوه بر ایام اربعین در سایر مواقع حساس کشور مشغول به خدمت‌رسانی به مردم شدند، افزود: در زلزله کرمانشاه اولین گروهی که در آن‌جا حاضر شدند و غذای گرم پخش کرد موکب‌داران همدانی بودند.

وی ادامه داد: موکب‌های استان همدان بودند که در موقع سیل استان لرستان برای کمک‌رسانی وارد شدند و در ایام کرونا خیمه‌های این دوستان برپا شد و در بحث جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه فعالیت کردند.

مسئول ستاد اربعین استان همدان در پایان گفت: امروز مدال خادمی بر گردن همه موکب‌دارانی است که به مردم و زائران خدمت‌رسانی کرده‌اند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205816
  • دیدگاه‌ها برای کمک ۳۰۰ میلیاردی همدانی‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.