• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4

کمک به بیماران سرطانی با برپایی جشنواره «دست‌ها و اندیشه‌ها» در دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی

  • کد خبر : 185448
  • 10 خرداد 1402 - 10:08
کمک به بیماران سرطانی با برپایی جشنواره «دست‌ها و اندیشه‌ها» در دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی گفت: دانشجویان دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با کمک یک انجمن خیریه برپایی جشنواره غذا و صنایع‌دستی در دانشگاه، درآمد حاصل از این جشنواره صرف هزینه درمانی بیماران سرطانی کردند. صادق خزل پور، در گفت‌گو با خبرنگار عصر همدان، از برپایی جشنواره‌ای تحت عنوان «دست‌ها و اندیشه‌ها» در  این دانشگاه خبر داد […]

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی گفت: دانشجویان دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با کمک یک انجمن خیریه برپایی جشنواره غذا و صنایع‌دستی در دانشگاه، درآمد حاصل از این جشنواره صرف هزینه درمانی بیماران سرطانی کردند.

صادق خزل پور، در گفت‌گو با خبرنگار عصر همدان، از برپایی جشنواره‌ای تحت عنوان «دست‌ها و اندیشه‌ها» در  این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره که غذا و صنایع دستی به نمایش گذاشته شد،  ۲۲ گروه دانشجویی در ۲۲ غرفه حضور داشتند و صنایع دستی و غذای خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اهداف برپایی این جشنواره غذا و صنایع دستی، گفت: این جشنواره در راستای گسترش فرهنگ دینی و نوع دوستی و کمک به بیماران با همکاری انجمن خیریه منتظران برگزار شد.

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی تصریح کرد: این جشنواره با حضور حداکثری دانشجویان برگزار شد و تمام درآمد و وجوه حاصل از آن صرف هزینه‌های درمانی کودکان سرطانی خواهد شد.

وی یادآور شد: این جشنواره مورد استقبال بی نظیر خیرین شهرستان هم قرار گرفت. *اعضای هیأت علمی دانشگاه سیدجمال ۲۰ درصد افزیش یافت خزل‌پور همچنین به افزایش ۲۰ درصدی اعضای هیأت علمی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در ۱۰ ماه اخیر اشاره کرد و گفت: تعداد اعضای هیأت علمی بر تقویت پایه های دانشگاه، استقلال دانشگاه، جذب اعتبارات، جذب دانشجو و حتی جذب کارکنان(یاوران علمی) تأثیر مستقیمی می‌گذارد، از این رو، مهم‌ترین مؤلفه در توسعه پایدار دانشگاه و رمز بقا و ماندگاری، بالندگی و پیشرفت آن است.

وی ادامه داد: ما بخش بزرگی از تمرکز خود را در ده ماه اخیر بر جذب اعضای هیأت علمی گذاشتیم و تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه به میزان ۲۰ درصد افزایش دادیم.

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی یادآور شد: اعضای هیأت علمی جذب شده مربوط به رشته های علوم تربیتی، تاریخ، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی و شیمی است.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185448
  • دیدگاه‌ها برای کمک به بیماران سرطانی با برپایی جشنواره «دست‌ها و اندیشه‌ها» در دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.