• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

کلید پنج واحد مسکونی آسیب‌دیده ناشی از سیل تحویل خانواده‌ها شد

  • کد خبر : 35594
  • 13 آذر 1398 - 15:54
کلید پنج واحد مسکونی آسیب‌دیده ناشی از سیل تحویل خانواده‌ها شد

پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد و فرماندار شهرستان پنج واحد مسکونی سیل‌زدگان که به همت بسیج سازندگی ساخته شده بود، به خانواده‌ها واگذار شد. به گزارش عصر همدان؛ چند روزی از هفته بسیج می‌گذرد اما هنوز خدمت بسیج ادامه دارد و این بار در آستانه […]

پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد و فرماندار شهرستان پنج واحد مسکونی سیل‌زدگان که به همت بسیج سازندگی ساخته شده بود، به خانواده‌ها واگذار شد.

به گزارش عصر همدان؛ چند روزی از هفته بسیج می‌گذرد اما هنوز خدمت بسیج ادامه دارد و این بار در آستانه فصل سرما خانه‌های که بر اثر سیل اخیر تخریب شده بود، به دستان بسیج سازندگی یکبار دیگر ساخته و تحویل خانواده‌ها شدند.

از تعداد ۲۲ واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از سیل اخیر که به بسیج سازندگی واگذار شده بود، پنج واحد ساخته و کلید آن با دستان سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاخه انصار الحسین همدان، فرماندار شهرستان اسدآباد و فرمانده سپاه تحویل خانواده ها سیل زده شد.

بسیج سازندگی علاوه بر ساخت و تحویل یک باب منزل به سیل زدگان، اقلامی چون فرش، تلویزیون و پوشاک و پتو به همراه داشتند و به آنان اهداء می‌کرد.

سردار مظاهر مجیدی در حاشیه افتتاح خانه‌های بازسازی شده سیل زدگان روستاهای اسدآباد به خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: سیل اخیر گریبان‌گیر برخی از مناطق استان همدان هم بود که بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی به سپاه واگذار کردند که حدود ۲۳۰ مورد از آنها به صورت مرکت و بازسازی بود که ساخته و تحویل مردم شد.

وی ادامه داد: از تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی سیلز دگان ۲۵۰ واحد مسکونی نیز احداثی بود که ۱۸۷ مورد از آنها بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و امیدواریم بتوانیم آنها را کامل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین گفت: در سطح شهرستان اسدآباد هم حدود ۲۲ واحد مسکونی در دست بازسازی است که پنج واحد از آنها به مددجویان و مردم واگذار شد.

وی گفت: بازسازی واحدهای مسکونی با مشارکت خود مردم، دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی بوده است که توانستیم در این مدت کوتاه آنها را به مددجویان و مردم تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه در زمان افتتاح خانه های بازستازی شده آسیب دیده سیل هدایایی را نیز تقدیم این خانواده ها کرده ایم، گفت: این هدایا شامل تخته فرش، تلویزیون و پتو و پوشاک و یک سبد غذایی است که از طریق کمک های مردمی جمع‌آوری شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: تعداد ۲۲ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است که از این تعداد پنج واحد به مددجویان کمک امداد ساخته و تحویل آنان شد.

مجید درویشی افزود: در شهرستان اسدآباد هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل به صورت احداثی است که از این تعداد ۶۰۰ واحد تعمیری است و مراحل پایانی آن را طی می کند.

وی یادآور شد: روند کار ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده سیل توسط بسیج سازندگی بسیار عالی بود و امیدواریم که تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما تعداد باقی مانده واحدها نیز ساخته و تحویل شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: هر واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از سیل ۴۰ میلیون تومان تسهیلات دارد که طی سه مرحله پرداخت می شود و افراد تحت پوشش نیز ۵ میلیون تومان وام بلاعوض دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای هر واحد مسکونی آسیب دیده نیز از سوی دفتر مقام معظم رهبری ۱۸۰ کیسه سیمان اهداء شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35594
  • دیدگاه‌ها برای کلید پنج واحد مسکونی آسیب‌دیده ناشی از سیل تحویل خانواده‌ها شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.