• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6
باحضور خیرین همدانی انجام شد:

کلنگ‌زنی نخستین همراه‌سرای بیماران در همدان

  • کد خبر : 186918
  • 24 خرداد 1402 - 18:28
کلنگ‌زنی نخستین همراه‌سرای بیماران در همدان
احداث نخستین همراه‌سرای استان همدان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و پایگاه پیش‌بیمارستانی شهری و جاده‌ای در بیمارستان بعثت همدان آغاز شد.
به گزارش عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز کلنگ‌‌ نخستین همراه‌سرای استان همدان در بیمارستان بعثت همدان بر ‌زمین زده شد.
در حاشیه این مراسم رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان با بیان اینکه کار خیر، گذشت و ایثار می‌خواهد و در استان ما خیلی‌ها با همت خود منشا خیر برای مردم استان هستند گفت: بیمارستان‌های همدان مرکز ارجاع تعداد زیادی از بیماران حتی از سایر استان‌های مجاور است و این موضوع نشان از کیفیت بالای خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان دارد.
محمد مهدی مجذوبی با اشاره به اینکه حضور بیماران از سایر شهرها در بیمارستان‌های همدان به همراه خانواده‌هایشان است افزود: ما شاهد هستیم که در بسیاری از موارد خانواده همراه بیمار جلوی درب بیمارستان و در ماشین‌هایشان می‌خوابیدند و تمکن مالی نداشتند تا به هتل یا مسافرخانه‌ها بروند.
وی ادامه داد: این موضوع ضرورت احداث همراه‌سرا را بیشتر کرد و با کمک یکی از خیرین همدان تصمیم گرفتیم تا برای احداث این پروژه اقدام کنیم.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان با بیان اینکه اواخر سال قبل نیز کلنگ یک همراه‌سرا در بیمارستان ملایر بر زمین زده شد تصریح کرد: مهمان‌سرای بعثت همدان در دو بلوک ساخته می شود و ۲۰ تا ۲۱ واحد ۴۵ متری خواهد داشت.
مجذوبی در ادامه با بیان اینکه در خصوص اورژانس پیش بیمارستانی شهری و جاده‌ای مشکلاتی در استان داریم گفت: یک پایگاه پیش‌بیمارستانی در بیمارستان بعثت کم داشتیم که با کمک یکی دیگر از خیرین همدانی مشکلات در این حوزه برطرف می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای پروژه پایگاه پیش بیمارستانی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیاز بوده و زیربنای آن ۱۳۰ متر است.
انتهای پیام/سعیدی
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186918
  • دیدگاه‌ها برای کلنگ‌زنی نخستین همراه‌سرای بیماران در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.