• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

کشف۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان

  • کد خبر : 52050
  • 11 اسفند 1398 - 13:42
کشف۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در این استان خبر داد . به گزارش عصر همدان؛ سردار “کامرانی صالح” در تشریح این خبر گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، شب گذشته در حین گشت زنی […]

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در این استان خبر داد .

به گزارش عصر همدان؛ سردار “کامرانی صالح” در تشریح این خبر گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، شب گذشته در حین گشت زنی حوالی شهر “جورقان” به یک دستگاه کامیون باری مشکوک  شدند که پس از متوقف کردن آن ، در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور حامل یک عدد تانکر ۱۸ هزار لیتری گازوئیل به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال می باشد.

وی افزود:  در بررسی ماموران، راننده کامیون نتوانست مجوزهای قانونی و معتبر را ارائه کند ، بنابراین کامیون به همراه راننده و فرآورده نفتی مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی می باشد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: با توجه به تفاوت قیمت سوخت در داخل و خارج از کشور ، قاچاقچیان همواره به دنبال کسب سود نامشروع و هنگفت هستند که پلیس آْگاهی استان با تمام توان با این گونه افراد مقابله می کنند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52050
  • دیدگاه‌ها برای کشف۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.