• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

کشف پنج میلیارد ریال احشام فاقد مجوز قانونی با تلاش پلیس ملایر

  • کد خبر : 62219
  • 07 اردیبهشت 1399 - 0:42

فرمانده انتظامی شهرستان “ملایر”، از کشف پنج میلیارد ریال احشام فاقد مجوز قانونی از یک دستگاه تریلر با تلاش پلیس ملایرخبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ “محمد باقر سلگی “، در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر ضمن کنترل محورهای مواصلاًتی منتهی به شهرستان ملایر به یک دستگاه […]

فرمانده انتظامی شهرستان “ملایر”، از کشف پنج میلیارد ریال احشام فاقد مجوز قانونی از یک دستگاه تریلر با تلاش پلیس ملایرخبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ “محمد باقر سلگی “، در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر ضمن کنترل محورهای مواصلاًتی منتهی به شهرستان ملایر به یک دستگاه خودروی کامیون تریلر حامل احشام به رانندگی یک نفر مشکوک شده که ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را جهت بررسی دقیق تر متوقف می کنند .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود ، افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو توسط مامورین متوقف تعداد۲۲۰ راس گوسفند فاقد مجوز قانونی کشف و ضبط شد و یک نفر متهم نیز در این خصوص توسط مامورین ایست و بازرسی حرم آباد دستگیر که با تشکیل پرونده هر دو نفر متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62219
  • دیدگاه‌ها برای کشف پنج میلیارد ریال احشام فاقد مجوز قانونی با تلاش پلیس ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.