• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

کشف و معدوم‌سازی حدود ۴۰ تن انواع مواد خام دامی غیرقابل مصرف در نهاوند

  • کد خبر : 180633
  • 09 فروردین 1402 - 14:13
کشف و معدوم‌سازی حدود ۴۰ تن انواع مواد خام دامی غیرقابل مصرف در نهاوند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: در سال گذشته حدود ۴۰ تن انواع مواد خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف کشف و معدوم سازی شد. به گزارش عصرهمدان؛ میثم قیاسی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سال گذشته بیش از ۶ هزار واحد بازرسی در سطح شهرستان انجام شد و حدود ۴۰ تن انواع […]

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: در سال گذشته حدود ۴۰ تن انواع مواد خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش عصرهمدان؛ میثم قیاسی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سال گذشته بیش از ۶ هزار واحد بازرسی در سطح شهرستان انجام شد و حدود ۴۰ تن انواع مواد خام دامی ضبط و معدوم سازی شد.

وی اظهار داشت: این مواد از مراکز تولید، نگهداری، حمل و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان نهاوند جمع آوری شده بود.

قیاسی در ادامه به طرح تشدید بازرسی در ایام عید و ماه رمضان اشاره کرد و افزود: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی از ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح مراکز توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی در شهرستان ادامه دارد.

وی گفت: در این طرح  ۲ اکیپ ثابت و ۲ اکیپ سیار شامل کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی از ۳۵۰ واحد مراکز تولید، توزیع، نگهداری، حمل و عرضه انواع فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان بازدید می کنند.

رئیس اداره دامپزشکی نهاوند بیان کرد: این بازرسی و نظارت ها در دو نوبت صبح و عصر به صورت مستمر انجام می شود.

وی ادامه داد: از همشهریان محترم تقاضا داریم تا مواد دامی و پروتئینی را از مراکز مجاز و در بسته بندی ها های بهداشتی تهیه کنند.

قیاسی گفت: مردم‌می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۲۶ یا به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180633
  • دیدگاه‌ها برای کشف و معدوم‌سازی حدود ۴۰ تن انواع مواد خام دامی غیرقابل مصرف در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.