• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
2

کشف محموله ۲۰ میلیاردی پارچه قاچاق در همدان

  • کد خبر : 50573
  • 03 اسفند 1398 - 12:49
کشف محموله ۲۰ میلیاردی پارچه قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک محموله بزرگ پارچه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد. به گزارش عصر همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف یک محموله بزرگ پارچه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد و اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس […]

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک محموله بزرگ پارچه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف یک محموله بزرگ پارچه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد و اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه شهید زارعی همدان به یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق مشکوک و بلافاصله آن را توقیف می کنند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که کامیون مذکور حامل ۱۲ تن پارچه قاچاق بوده که به صورت پوششی از استان های جنوبی به مقصد استان های مرکزی  بارگیری که در این راستا یک نفر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این محموله  بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: ماموران پلیس استان در راستای تحقق  شعار سال و رونق تولید به صورت شبانه روزی در امر مقابله با قاچاق کالا در تلاش هستند.

سردار کامرانی صالح در پایان با اشاره به دستگیری بیش از ۳ هزار نفر در رابطه با موضوع قاچاق کالا از ابتدای سال تاکنون گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی این مدت بیش از ۲۱۰۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=50573
  • دیدگاه‌ها برای کشف محموله ۲۰ میلیاردی پارچه قاچاق در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.