• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
3

رعایت الگوی انرژی و روند کاهشی مدت زمان خاموشی اولویت ماست

  • کد خبر : 80697
  • 05 شهریور 1399 - 9:52
رعایت الگوی انرژی و روند کاهشی مدت زمان خاموشی اولویت ماست

مازیار بلالی گفت: الگوی انرژی در شهرستان بهار رعایت می‌شود و در تلفات انرژی و مدت‌زمان خاموشی روند کاهشی را شاهد بوده ایم. مازیار بلالی مقدم، مدیر توزیع برق شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به وضعیت برق شهرستان اظهار کرد: انرژی تحویلی شهرستان حدود ۳۵۳ هزار کیلووات ساعت و مصرف […]

مازیار بلالی گفت: الگوی انرژی در شهرستان بهار رعایت می‌شود و در تلفات انرژی و مدت‌زمان خاموشی روند کاهشی را شاهد بوده ایم.

مازیار بلالی مقدم، مدیر توزیع برق شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به وضعیت برق شهرستان اظهار کرد: انرژی تحویلی شهرستان حدود ۳۵۳ هزار کیلووات ساعت و مصرف انرژی نیز حدود ۳۳۷ هزار کیلووات ساعت تا پایان سال ۹۸ بوده است.

بلالی با بیان اینکه تلفات انرژی شهرستان تا نیمه مرداد ماه ۸.۲۵ درصد است افزود: امیدواریم با برنامه‌های پیش‌بینی ‌شده و اجرای آن‌ها این رقم تا پایان سال ۹۹ به ۶.۳ درصد کاهش یابد.

مدیر توزیع برق شهرستان با اشاره به وضعیت مشترکین افزود: شهرستان بهار ۴۹ هزار و ۵۴ مشترک دارد که از این تعداد ۲۵ هزار و ۴۷۸ مشترک مربوط به شهر بهار است که حدود ۵۲ درصد مشترکین را شامل می‌شود و مابقی مشترکین مربوط به بخش های لالجین، صالح آباد و مهاجران می باشند.

بلالی با اشاره به بروز خاموشی در بعضی ساعات ابراز کرد: الگوی انرژی در شهرستان رعایت می‌شود و در تلفات انرژی و مدت‌زمان خاموشی روند کاهشی را شاهد بوده ایم اما اقداماتی در راستای کاهش خاموشی‌ها انجام شده که از آن جمله می توان به شناسایی فیدرهای بحرانی با هدف اجرای تعمیرات بر روی آن‌ها، مانورهای عملیاتی و تعمیراتی، به‌کارگیری دستگاه التراسونیک در شناسایی نشتی‌ها، انعقاد قرارداد با پیمانکار اشاره کرد.

مدیر توزیع برق شهرستان بهار با بیان اینکه امسال به‌عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، گفت: در این راستا تمام تلاش خود را در جهت ظرفیت سازی در بخش های مختلف از جمله صنعتی انجام داده ایم.

وی همچنین تصریح کرد: طلب این شرکت از مشترکین خود ۷۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال بوده که بیشترین بخش آن مربوط به خانگی و صنعتی است، همچنین بیشترین چالش‌های موجود در حوزه برق شهرستان بهار مشکل تجاوز به حریم شبکه‌ها، استفاده برق غیر مجاز و وصول مطالبات از دستگاه‌هاست.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80697
  • دیدگاه‌ها برای رعایت الگوی انرژی و روند کاهشی مدت زمان خاموشی اولویت ماست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.