• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

کسب ۱۴ طلا و ۱۲ نقره در مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین

  • کد خبر : 38609
  • 02 دی 1398 - 8:54
کسب ۱۴ طلا و ۱۲ نقره در مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین

مربی تیم کاراته بانوان همدان با بیان اینکه تیم کاراته‌ کار‌ بانوان کبودراهنگی در پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین توانست ۱۴ طلا و ۱۲ نقره را کسب کند، گفت: امسال نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد مدال آوری بیشتری داشتیم. فائزه ترکمان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی […]

مربی تیم کاراته بانوان همدان با بیان اینکه تیم کاراته‌ کار‌ بانوان کبودراهنگی در پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین توانست ۱۴ طلا و ۱۲ نقره را کسب کند، گفت: امسال نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد مدال آوری بیشتری داشتیم.

فائزه ترکمان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین اظهار کرد: این مسابقات از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه امسال در تهران برگزار شد و استان همدان در بخش بانوان در این مسابقات شرکت داشت.

وی افزود: در این دوره از مسابقات بین‌المللی هفت تیم از کشورهای کره جنوبی، روسیه، آذربایجان، ارمنستان، عراق، افغانستان و آلمان شرکت داشتند.

ترکمان با اشاره به اینکه تیم کاراته بانوان شهرستان کبودرآهنگ تنها نماینده استان در این مسابقات بود، ادامه داد: تیم کاراته استان همدان در مجموع با ۳۳ شرکت کننده توانست ۱۴ طلا، ۱۲ نقره و ۶ برنز را از این مسابقات بین‌المللی در بخش بانوان کسب کند.

مربی تیم کاراته بانوان همدان در خصوص سطح کیفی برگزاری مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین خاطرنشان کرد: امسال سطح مسابقات نسبت به سال گذشته بهتر بود و تیم‌های بیشتری شرکت کردند.

وی یادآور شد: در پایان این مسابقات در رده تیمی ایران مقام نخست، کره جنوبی مقام دوم و ارمنستان مقام سوم را کسب کرد.

ترکمان افزود: تیم استان همدان امسال در مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین توانست با کسب طلا و نقره بیشتر نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش مدال آوری داشته باشد.

مربی تیم کاراته بانوان همدان با بیان اینکه این مسابقات در تمام رده‌های سنی برگزار شد، گفت: سمینار فنی، کلاس مربیگری نیز در این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38609
  • دیدگاه‌ها برای کسب ۱۴ طلا و ۱۲ نقره در مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.