• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

کاهش ۱۲ درصدی مصرف گاز مشترکین خانگی/ در همدان افت فشار گاز نداشتیم

  • کد خبر : 34560
  • 09 آذر 1398 - 9:48
کاهش ۱۲ درصدی مصرف گاز مشترکین خانگی/ در همدان افت فشار گاز نداشتیم

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از کاهش ۱۲ درصدی مصرف گاز مشترکین خانگی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. عبدالله فیاض امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: در روزهای گذشته با توجه به سردی هوا در همدان افت فشار گاز را نداشته‌ایم. وی با بیان اینکه صد […]

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از کاهش ۱۲ درصدی مصرف گاز مشترکین خانگی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

عبدالله فیاض امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: در روزهای گذشته با توجه به سردی هوا در همدان افت فشار گاز را نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه صد درصد مشترکین شرکت گاز استان همدان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، افزود: در حال حاضر شرکت گاز استان همدان ۶۱۷ هزار مشترک دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: هم‌اکنون ۹۹.۸ درصد روستاهای استان گاز طبیعی دریافت می‌کنند.

فیاض با اشاره به اینکه ۵۵ درصد صنایع استان همدان نیز از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: مابقی صنایع یا صنایع جدید هستند یا یک سری صنایع به دلیل تعطیلی اقدام به گازکشی در واحد صنعتی خود نکرده‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های شرکت گاز برای گازکشی روستاهای استان نیز اظهار کرد: در حال حاضر گازکشی ۱۰ روستا در استان در شهرستان‌های اسدآباد، ملایر، کبودراهنگ و همدان در دست اقدام است.

فیاض در خصوص میزان مصرف گاز در روزهای گذشته با توجه به افت فشار هوا نیز بیان کرد: بیشترین مصرف گاز در شهر همدان با ۳ میلیون مترمکعب و کمترین مصرف گاز در شهر ازندریان با ۸۹ هزار مترمکعب ثبت شده است.

وی در پایان با بیان اینکه امسال گازبهای مصرفی مشترکین شرکت گاز نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است، گفت: امسال میزان مصرف گاز در مشترکین خانگی نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34560
  • دیدگاه‌ها برای کاهش ۱۲ درصدی مصرف گاز مشترکین خانگی/ در همدان افت فشار گاز نداشتیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.