• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2
فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبرداد:

امنیت همدان در سایه طرح نور

  • کد خبر : 218598
  • 29 خرداد 1403 - 13:08
امنیت همدان در سایه طرح نور
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه اجرای طرح نور، صرفا مربوط به موضوعات حجاب و عفاف نمی‌شود، گفت: حجاب یکی از مؤلفه‌های این طرح است و به هیچ‌وجه از موضوعات دیگر اجتماعی غافل نشدیم؛ در سه ماه اجرایی این طرح شاهد کاهش ۲۷ درصدی جرایم سرقت در همدان بودیم.

هادی نجفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه اجرای طرح نور با در‌خواست جامعه و مطالبات مردم و مسئولین از نیروی انتظامی آغاز شد، گفت: این طرح در راستای ارتقاء از عفاف و حجاب در جامعه توسط نیروی فراجا آغاز شده و مردم حمایت خوبی از این طرح کردند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نور موفق بوده است، افزود: این طرح برکات خوبی در سایر موضوعات انتظامی و اجتماعی نیز به همراه داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: طرح نور در حوزه‌های مختلف اجتماعی اجرا می‌شود، مثل برخورد با بی‌انضباطی‌های اجتماعی، برخورد با موتورسیکلت‌های با پلاک مخدوش و متخلف که برای مردم مزاحمت دارند و همچنین سارقین و بزنم زنندگان نظم اجتماعی.

نجفی با بیان اینکه در مجموع طرح نور صرفا مربوط به موضوعات حجاب و عفاف نمی‌شود، تصریح کرد: حجاب یکی از مؤلفه‌های این طرح است.

وی با تأکید بر اینکه در سه ماه اجرایی طرح نور شاهد کاهش ۲۷ درصدی جرایم سرقت در همدان بودیم، گفت: در اجرای طرح نور در حوزه حجاب و عفاف به هیچ‌وجه از موضوعات دیگر اجتماعی غافل نشدیم و همین موجب رضایت مردم از اقدامات انتظامی شده است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218598
  • دیدگاه‌ها برای امنیت همدان در سایه طرح نور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.