• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

کاغذ مطبوعات همدان آخر این هفته می‌رسد/ قیمت کاغذها نصف و مبالغ تقسیط خواهد شد

  • کد خبر : 1014
  • 22 مرداد 1397 - 17:15
کاغذ مطبوعات همدان آخر این هفته می‌رسد/ قیمت کاغذها نصف و مبالغ تقسیط خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کاغذ مطبوعات همدان آخر این هفته می‌رسد، گفت: قیمت ۸ هزار تومانی کاغذ برای مطبوعات نصف شده و مبالغ آن را نیز می‌توانند به صورت اقساطی پرداخت کنند.

علیرضا درویش‌نژاد اظهار کرد: مشکل کمبود و گرانی کاغذ حل شده و تا پایان هفته کاغذهایی که خبر آن قبلا داده شده بود، در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خرید کاغذ با نرخ کیلویی ۸ هزار تومان فشار بر اهالی رسانه است، ادامه داد: بر این اساس مطبوعات بین اینکه اصلاً چاپ نکنند یا چهار صفحه باشد، چهار صفحه‌ای شدن را انتخاب کردند تا چراغ مطبوعات خاموش نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کاغذ وعده داده شده که قیمت آن ۵۰ درصد کمتر از نرخ تعیین شده است، تا پایان هفته خواهد رسید، بیان کرد: با رسیدن این میزان کاغذ مجدد روزنامه‌ها در هشت صفحه منتشر خواهند شد.

وی با بیان اینکه کاغذهای جدید با نرخ چهار هزار تومان در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد، گفت: با توجه به اینکه این کاغذها به صورت قسطی در اختیار آنها قرار می‌گیرد، بنابراین مشکل آنها حل می‌شود.

درویش‌نژاد یادآور شد: با قیمت ۸ هزار تومان کاغذ که در شرایط کنونی کشور و گرانی و تورم ایجاد شده است، اگر روزنامه‌ها چاپ نمی‌کردند، نشدنی بود، بر این اساس قرار شد قیمت به گونه‌ای باشد که فشار زیادی بر اهالی مطبوعات وارد نشود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1014
  • دیدگاه‌ها برای کاغذ مطبوعات همدان آخر این هفته می‌رسد/ قیمت کاغذها نصف و مبالغ تقسیط خواهد شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.