• امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 15 October - 2024
1
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

کاسپین، همدان را به پرواز در می‌آورد

  • کد خبر : 225491
  • 24 مهر 1403 - 9:46
کاسپین، همدان را به پرواز در می‌آورد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون درخصوص وضعیت فرودگاه همدان با ارتش به جمع‌بندی رسیده‌ایم و قرار است شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه همدان فعال شود، گفت: بارها از شما خبرنگاران خواسته‌هایم این موضوعات را نقد و مطالبه‌گری کنید تا این کارها پیگیری شوند.

به گزارش خبرنگار گردشگری پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین همواره مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است اما یکی از نقاط ضعف این استان فعال نبودن فرودگاه است.

هرچند در سال‌های گذشته در برخی مواقع شاهد فعال شدن فرودگاه بودیم و به طور مثال حجاج توانستند از همدان به سفر حج بروند اما انتظار می‌رود از این ظرفیت بزرگ بیش از این‌ها استفاده شود تا در کنار رشد گردشگری استان همدان، شاهد تسریع و سهولت رفت و آمد همدانی‌ها به سایر استان‌ها باشیم.

کاسپین، همدان را به پرواز در می‌آورد

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار گردشگری پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه قرار است امروز در خصوص وضعیت فرودگاه جلسه‌ای در استانداری همدان برگزار شود، گفت: تاکنون درخصوص وضعیت فرودگاه همدان با نیروی ارتش به جمع‌بندی رسیده‌ایم و قرار است شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه همدان مستقر شود.

وی با اشاره به اینکه با فعال شدن پروازهای هواپیمایی کاسپین در همدان شاهد پرواز تهران به همدان و برعکس خواهیم بود، تصریح کرد: پرواز به مشهد و همه نقاط کشو نیز فعال می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بارها از شما خبرنگاران خواسته‌هایم این موضوعات را نقد و مطالبه‌گری کنید تا این کارها پیگیری شوند.

پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» پیگیر نتیجه جلسه امروز از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان است تا جزئیات را اطلاع رسانی کند‌.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.