• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

«کارگرانی» که کرونا هم جلوی فعالیت جهادی آنان را نگرفت/ نقش مهم کارگران در چرخه «اقتصاد»

  • کد خبر : 63234
  • 12 اردیبهشت 1399 - 15:03
«کارگرانی» که کرونا هم جلوی فعالیت جهادی آنان را نگرفت/ نقش مهم کارگران در چرخه «اقتصاد»

کارگران شرکت کنترل گاز اکباتان همدان با فعالیت جهادی خود علی الخصوص در ایام شیوع کرونا  نقش بسیار مهمی در چرخه اقتصاد استان همدان ایفا می کنند. به گزارش عصر همدان؛ ویروس کرونا می خواست که تمام سلامتی و اقتصاد جهان را به مخاطره بیندازد و همه را مغلوب خودش کند، اما در کشور ایران […]

کارگران شرکت کنترل گاز اکباتان همدان با فعالیت جهادی خود علی الخصوص در ایام شیوع کرونا  نقش بسیار مهمی در چرخه اقتصاد استان همدان ایفا می کنند.

به گزارش عصر همدان؛ ویروس کرونا می خواست که تمام سلامتی و اقتصاد جهان را به مخاطره بیندازد و همه را مغلوب خودش کند، اما در کشور ایران جهادگرانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی در راه مبارزه با این ویروس شبانه روز تلاش می کنند.

یکی جهت حفظ سلامت در بیمارستان ها، دیگری در بخش تهیه محلول و ضدعفونی کردن محلات تلاش می کند، دیگری هم در کارخانجات تا چرخ اقتصاد کشور نخوابد. در این میان کارگرانی هستندکه شبانه روز در ایام شیوع کرونا فعالیت های خود را افزایش و به نوعی شیفت ایثار انجام می دهند.

کارگران شرکت کنترل گاز اکباتان همدان از جمله این کارگران هستند که روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر فعالیت می کنند تا ضربه ای به اقتصاد کشور وارد نشود.

علیرضا خوش طینت یکی از کارگران این شرکت است که به مدت ۱۱ سال در  واحد مونتاژ کنتور مشغول به کار هست.

وی  با بیان اینکه در ایام اوج شیوع کرونا هم در داخل شرکت و هم در بیرون با همکاری هیئت محله امان در امر ضدعفونی کمک کردم افزود: ما در ایام سعی کرده ایم با اجرای شیفت ایثار  و افزایش تولیدات، کمکی به اقتصاد کشور کنیم.

خوش طینت با تاکید بر توجه بیشتر مسئولین به قشر کارگر  گفت: بارها مسئولین وعده هایی داده اند که عملی نشده است که با توجه به اینکه ما حدود یک ماه بدون مزد در این شرکت در ایام کرونا کار کردیم و انتظار داریم که مشکلات بیمه بیکاری ما را حل کنند.

سعید اکبری یکی دیگر از کارگران این شرکت است که به مدت ۶ سال در آنجا مشغول به کار است.

این کارگر در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه از تمام مسئولین شرکت کمال تشکر را دارم که در ایام کرونا مدت کوتاهی کار را تعطیل نکردند گفت: انتظار داریم همین روال ادامه پیدا کند چون تنها درآمد من از این شغل است.

وی در خصوص شیفت ایثار گفت: چون باید در بیشتر ایام آمار تولیدات را بالا ببریم ما بیشتر از ساعت کار می کنیم تا به تعداد مدنظر برسانیم و خدمتی ارائه دهیم.

اکبری با بیان اینکه درایام فروردین بنا بر دستور دولت مدتی تعطیل شدیم گفت: چون ساعتی و روزمزد هستیم حقوقی به حسابمان واریز نمی شود اما انتظار داریم بیمه بیکاری به ما تعلق بگیرد.

به گزارش عصر همدان؛ کارگران قشر زحمت کش و آسیب پذیر جامعه هستند که نقش مهمی در چرخاندن اقتصاد کشور دارند به همین منظور لازم است که مسئولین توجه بیشتری به مشکلات این قشر و رفع آن کنند.

گزارش از مینو جعفری ممتاز

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63234
  • دیدگاه‌ها برای «کارگرانی» که کرونا هم جلوی فعالیت جهادی آنان را نگرفت/ نقش مهم کارگران در چرخه «اقتصاد» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.