• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

کارگاه «موزائیک‌سازی» شهرداری اسدآباد افتتاح شد 

  • کد خبر : 62977
  • 10 اردیبهشت 1399 - 17:14
کارگاه «موزائیک‌سازی» شهرداری اسدآباد افتتاح شد 

پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان اسدآباد و به مناسبت روز کار و کارگر، کارگاه موزائیک‌سازی شهرداری این شهر افتتاح شد. شهردار اسدآباد در حاشیه افتتاح این کارگاه تولیدی به خبرنگار عصر همدان گفت: این کارگاه موزئیک سازی در دو خط تولید در واحد موتوری شهرداری اسدآباد احداث شده که به صورت روزانه […]

پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان اسدآباد و به مناسبت روز کار و کارگر، کارگاه موزائیک‌سازی شهرداری این شهر افتتاح شد.

شهردار اسدآباد در حاشیه افتتاح این کارگاه تولیدی به خبرنگار عصر همدان گفت: این کارگاه موزئیک سازی در دو خط تولید در واحد موتوری شهرداری اسدآباد احداث شده که به صورت روزانه ۸۰  متر مربع تولید محصولات مختلفی را دارد.

علیرضا فعله گری گفت: این کارگاه تولیدی موزائیک سازی  محصولاتی شامل کف پوش بتنی، جداول تزینی باغچه ای، جداول بتنی تولید می کند.

وی با بیان اینکه با ایجاد این کارگاه تولیدی ۶ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شدند، افزود: برای احداث این کارگاه ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: این کارگاه در راستای تحقق شعار امسال با عنوان جهش تولید راه اندازی شد که البته ما می توانیم تولیدات این کارگاه را به دیگر روستاها و شهرها بفروشیم تا منبع درآمدی برای شهرداری باشد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62977
  • دیدگاه‌ها برای کارگاه «موزائیک‌سازی» شهرداری اسدآباد افتتاح شد  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.