• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
7
نماینده مردم اسدآباد در مجلس خبر داد:

واریز مالیات کارخانجات صنعتی صبانور مستقر در اسدآباد به حساب همدان

  • کد خبر : 187163
  • 27 خرداد 1402 - 9:40
واریز مالیات کارخانجات صنعتی صبانور مستقر در اسدآباد به حساب همدان
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد با واریز ۱۵۰ میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده سهم مالیاتی استان همدان را داشت.

به گزارش عصر همدان؛ کیومرث سرمدی‌واله از واریز ۱۵۰ میلیارد سهم مالیاتی استان همدان توسط کارخانجات صنعتی صبانور خبر داد و اظهار کرد: مالیات کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد از سال‌ها پیش به حساب استان کردستان واریز می‌شد در حالی که باید این امر در استن همدان انجام شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۵۰ میلیارد تومان از سهم مالیاتی و طلب سه سال گذشته از کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد به حساب سازمان مالیاتی استان واریز شد و این یک قدام بی نظیر بود.

وی ادامه داد: پرونده مالیاتی این کارخانجات صبانور به همدان آمد و این میزان مالیات واریز شده براساس شاخص جمعیتی توزیع می‌شود.

سرمدی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت کارخانه فرومنگنز اسدآباد در سال گذشته بیان کرد: این کارخانه صنعتی بزرگ استان همدان در حال حاضر برای بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان منطقه اشتغال به همراه داشته است‌.

شرکت صبانور در اسدآباد چند کارخانه به راه انداخته است که یکی از آن‌ها کنسانتره تولید آهن ست و در منطقه چهاردولی واقع شده است.

یادآور می شود اسدآباد تعدادی کارخانه کوچک و بزرگ در سطح شهرستان دارد که در صورتی که مالیات ارزش افزوده آن به اسدآباد سرازیر می‌شد، بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف عمرانی قابل حل بود.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187163
  • دیدگاه‌ها برای واریز مالیات کارخانجات صنعتی صبانور مستقر در اسدآباد به حساب همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.