• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
0

چله خدمت در روستای دهلق ملایر

  • کد خبر : 219101
  • 07 تیر 1403 - 12:02
چله خدمت در روستای دهلق ملایر
کادر بهداشتی و درمانی گروه جهادی شهید احدی در یکی از سفرهای چله خدمت در روستای دهلق حاضر شده و خدمات مختلف پزشکی را به روستاییان ارائه دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ گروه‌های جهادی شهرستان به نیت شهدای خدمت چله خدمات‌دهی به مردم برگزار کرده‌اند و در نقاط مختلف شهرستان خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی، پزشکی و حمایتی ارائه می‌کنند.

امروز در مرز بین شهرستان‌های ملایر و نهاوند و در یکی از روستاهای کوهپایه‌ای گروه جهادی شهید احدی حاضر شدند تا به مردم خدمات‌دهی کنند.

کادر بهداشتی و درمانی گروه جهادی شهید احدی در یکی از سفرهای چله خدمت در روستای دهلق حاضر شده و خدمات مختلف پزشکی را به روستاییان ارائه می‌کنند.

امروز متخصصین پزشکی در رشته‌های مختلف در جمع مردمی آمده‌اند که هر گاه نیاز به پزشک داشته باشند باید کیلومترها مسافت را طی کرده تا به شهر ملایر برای درمان بیایند؛ اما امروز جهادگران در بین آنان حاضر شده‌اند.

ارائه خدمات متنوع پزشکی در رشته‌های تخصصی اطفال، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، جراحی عمومی، دندانپزشکی و داخلی در کنار خدمات بهداشتی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، غربالگری دیابت، مشاوره تغذیه و مامایی به مردم و داروی رایگان به مردم روستای دهلق توسط این گروه جهادی انجام شد.

* فعالیت ۲۰۰ گروه جهادی در طرح چله خدمت

جانشین فرمانده سپاه ملایر در حاشیه این اردوی جهادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات گروه‌های جهادی شهرستان ملایر پس از شهادت آیت‌الله رئیسی برگزاری چله خدمت است.

داود مهدوی گفت: بسیجیان حاضر در گروه‌های جهادی در برگزاری طرح چله خدمت انواع خدمات حمایتی، پزشکی، فرهنگی و عمرانی را به مردم بخصوص مردم مناطق محروم ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ گروه جهادی در این طرح حضور دارند، تأکید کرد: در این طرح نقاط هدف در مناطق حاشیه‌ای شهر و روستاهای محروم خدمات‌دهی شدند.

* حضور ۶ متخصص در اردوی جهادی و ویزیت ۵۰۰ نفر

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز در حاشیه این اردوی جهادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی و خدمات‌رسانی در روستای دهلق برگزار شد.

کریم میرزایی عنوان کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر پزشک عمومی ۶ متخصص نیز حاضر بودند و مراجعه‌کنندگان ویزیت رایگان شدند.

وی تصریح کرد: در این اردوی جهادی بیش از ۵۰۰ توسط پزشک‌های حاضر در اردوی جهادی ویزیت شدند و در کنار آن خدمات بهداشتی نیز به مردم ارائه شد.

محمد گل محمدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219101
  • دیدگاه‌ها برای چله خدمت در روستای دهلق ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.