• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

چشم مردم به عنوان ناظر بر عملکرد دولت ها باید تبدیل به فرهنگ شود/لزوم ایجاد گروه های جهادی برای کمک به دولت در حل مشکلات

  • کد خبر : 158383
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
چشم مردم به عنوان ناظر بر عملکرد دولت ها باید تبدیل به فرهنگ شود/لزوم ایجاد گروه های جهادی برای کمک به دولت در حل مشکلات

دومین روز عهدواره منطقه‌ای قیام به میزبانی هم‌سنگران جبهه فرهنگی اجتماعی همدان با حضور سردار جعفری، فرمانده سپاه انصار الحسین ع، و استاندارد همدان و نیروهای این جبهه در استانهای همدان، کردستان، ایلام و قزوین برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ در این عهدواره سردار جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهالله الاعظم بااشاره به وظیفه […]

دومین روز عهدواره منطقه‌ای قیام به میزبانی هم‌سنگران جبهه فرهنگی اجتماعی همدان با حضور سردار جعفری، فرمانده سپاه انصار الحسین ع، و استاندارد همدان و نیروهای این جبهه در استانهای همدان، کردستان، ایلام و قزوین برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ در این عهدواره سردار جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهالله الاعظم بااشاره به وظیفه جبهه فرهنگی اجتماعی در سطح شهرستان و ایجاد حلقه‌های میانی، افراد فعال در این جبهه را انصارالله خواند و اظهار کرد: این عهدواره در راستای شناخت از صحنه‌های انقلاب است و اینکه چه رسالتی بر عهده افراد مؤمن واقعی است.؟

وی خطاب به فعالان جبهه های فرهنگی اجتماعی این ۴ استان گفت: قدر خود را بدانید که این وظیفه خطیر و جدیدی در گام دوم انقلاب بر دوش شماست و شما یاری و نصرت دهنده دین خدا هستید.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهالله الاعظم تصریح کرد: این انقلاب اسلامی که حاصل ۱۴۰۰ سال مجاهد، تلاش و است نیاز به ورود حلقه های میانی و نقش اساسی در به ثمر رساندن گام دوم انقلاب دارد.

وی به تفاوت گام اول و دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گام اول عمدتا مقابله با تهدیدهای سلبی دشمنان و دفاع در برابر تهاجمات بوده است، و گام پرداختن به فعالیتهای ایجابی در جنگ نرم اسلامی کردن دستگاههای تحقق جامعه اسلامی است‌.

جعفری به معنای گام دوم انقلاب در فرمایشات رهبر اشاره کرد و افزود: حرکت گام دوم انقلاب شبیه حرکت مردم در قبل از انقلاب است.

وی مرحله سوم انقلاب را از دیدگاه رهبری اسلامی شدن دستگاههای نظام خواند و گفت: ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و هنوز در گام دوم قرار داریم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهالله الاعظم با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص اسلامی شدن دولت و دستگاهها، گفت: با یک مسئله مواجهیم که حضور مردم برای نقش آفرینی مؤثر است‌. این حضور پیچیده تر در برابر رفع تهدبد و مقابله ای با دشمنان است‌.

وی پیروزی انقلاب، پیروزی در ۸ سال جنگ، جهادسازندگی، نهضت سوادآموزی، بحرانهای طبیعی، ، کرونا و اجتماعی را از مصادیقی دانست که نقش تعیین کننده مردم در انقلاب دارد.

جعفری آتش به اختیار بودن افراد را تفاوت حضور نیروهای جنگ نرم و گام دوم انقلاب با گام اول خواند و گفت: البته مردم هنوز احساس نمی‌کنند که می‌توانند در بسیاری امور ورود کنند و نیاز است از ظرفیتهای دولت برای حل مشکلات جامعه با کمک مردم استفاده شود.

وی با تأکید بر مطالبه‌گری مردم، گفت: باید این موضوع که مردم چشم ناظر بر عملکرد دولت باشند، به فرهنگ تبدیل شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهالله الاعظم با تأکید بر اینکه برای اهداف انقلاب نیاز به حرکت عمومی است که البته بنا بر فرمایش رهبری این حرکت کند است، افزود: مشکلی که باید حلقه های میانی حل کند، نقص‌ها و کمبودها را برطرف کنند، منتها بایستی انضباط پیداکند، سرعت پیداکند ، و پیشرفتش به سمت آن چشم انداز محسوس باشد.

جعفری بر افزایش ایجاد گروههای جهادی هم به لحاظ کیفیت و کمیت تأکید کرد و افزود: گروههای جهادی باید در جامعه تبیین و گفتمان سازی، ایجاد انگیزه کنند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهالله الاعظم در پایان سخنانش به سؤالات نیروهای این جبهه در استانهای مختلف پاسخ داد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158383
  • دیدگاه‌ها برای چشم مردم به عنوان ناظر بر عملکرد دولت ها باید تبدیل به فرهنگ شود/لزوم ایجاد گروه های جهادی برای کمک به دولت در حل مشکلات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.