• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

چرا شرکت شهردار همدان در کنفرانس اندونزی به مذاق برخی ها خوش نیامد؟

  • کد خبر : 153869
  • 08 خرداد 1401 - 22:28
چرا شرکت شهردار همدان در کنفرانس اندونزی به مذاق برخی ها خوش نیامد؟

سید مسعود حسینی به دعوت رسمی سازمان ملل متحد به کنفرانس جهانی «کاهش خطرپذیری» در کشور اندونزی دعوت شد که با حضور شهردارانی از شهرهای مختلف جهان در حال برگزاری است.شهردار همدان به عنوان یکی از سه سخنران اصلی انتخاب شده تا مدل تاب‌آورسازی همدان را ارائه کند اما ماجرا به اینجا ختم نشده و […]

سید مسعود حسینی به دعوت رسمی سازمان ملل متحد به کنفرانس جهانی «کاهش خطرپذیری» در کشور اندونزی دعوت شد که با حضور شهردارانی از شهرهای مختلف جهان در حال برگزاری است.شهردار همدان به عنوان یکی از سه سخنران اصلی انتخاب شده تا مدل تاب‌آورسازی همدان را ارائه کند اما ماجرا به اینجا ختم نشده و با انتشار یک فیش پرداختی در فضای مجازی حواشی پر دردسری به وجود آمد.

به گزارش عصرهمدان؛ با دست به دست شدن فیش پرداختی ۲۸۰ میلیون تومانی و اظهار نظرات متفاوت منتقدان و مدافعان سفر شهردار به کشور اندونزی بالاخره شهردار در واکنش به این اتفاق در صفحه شخصی خود با انتشار تصویری از دعوت نامه رسمی سازمان ملل متحد گفت: من به عنوان یکی از سخنرانان اصلی روز اول به صورت رسمی به این کنفرانس دعوت شده ام و از بین شهرداران کشور صرفا برای شهردار همدان دعوت نامه صادر گردیده.

وی خاطر نشان کرد: بقیه شهرداران متقاضی شرکت در کنفرانس باید هزینه های سفر را پرداخت می کردند و پیرامون سفر من به این کشور مطالبی خلاف واقعی منتشر شده است که پاسخگوی آن ها هستم.

حسینی با بیان اینکه تمام مراحل اخذ مجوز جهت حضور در این کنفرانس از نهادهای ذیربط انجام شده است افزود: مبلغی که توسط شهرداری به صورت علی الحساب به حساب من واریز شده است به صورت رسمی و مستند و صرفا برای موارد اضطراری لحاظ شده است که آن هم جهت پاسخگویی شخص شهردار به حساب بنده واریز شده که بعداز سفر این مبلغ به شهرداری عودت داده خواهد شد.

شهردار همدان ادامه داد: پس از بازگشت از سفر در جمع رسانه های رسمی اخبار این سفر و دستاورد هایش را بازگو خواهم کرد اما سوال اینجاست که چرا برخی افراد و رسانه ها قضاوت یک طرفه و و غیر منصفانه را در حالی که بنده هنوز از سفر برنگشته ام دارند؟ آیا قرار است منافع مردم و مصلحت مردم فدای منفعت خواهی اصحاب زر، زور و تزویر قرار گیرد؟

دستاورد حضور شهردار در بالی به نفع شهر و شهروندان است یاخیر؟

سوالی که در جریان سفر شهردار به کشور اندونزی و شرکت در کنفرانس جهانی «کاهش خطرپذیری» پیش می آید این نیست که آیا سفر با نظر شورای شهر بوده و یا پرداخت هزینه ۲۸۰ میلیون تومانی به حساب شهردار از چه قرار است بلکه سوال اصلی آن است که این سفر چه دستاوردی برای شهر و شهروندان دارد؟

همدان ۲۰۱۸ با آن همه حیف و میل شدن بیت المال برای همدان چه دستاوردی داشت جز اینکه اجلاس در همدان بود ولی آثار استان اصفهان ثبت ملی و جهانی شد!؟

در آن زمان با دوقطبی ایجاد شده عده ای موافق همدان ۲۰۱۸ بودند و عده ای مخالف درست همانطور که حالا عده ای مدافع شهردار هستند و عده ای دیگر مخالف او شدند تا سفر وی به این کنفرانس را به حاشیه ببرند.

این که چرا سفر شهردار به اندونزی به مذاق برخی ها خوش نیامده است نشان از شخصی کردن مسائل توسط آن ها دارد اما بر اساس سخنان شهردار و ارسال اسناد و مدارک توسط او، شبهات پیرامون این سفر رفع شد و حالا نوبت آن است که منتظر بازگشت و بیان دستآوردها ی اجلاسیه از زبان او باشیم.

عصر همدان قطعا پیگیر دستآوردهای این سفر و بیان منصفانه آن ها می باشد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153869
  • دیدگاه‌ها برای چرا شرکت شهردار همدان در کنفرانس اندونزی به مذاق برخی ها خوش نیامد؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.