• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

چاه کشاورزی خیرین ماماهانی وارد مدار آب شرب شهر شد

  • کد خبر : 191882
  • 08 مرداد 1402 - 13:10
چاه کشاورزی خیرین ماماهانی وارد مدار آب شرب شهر شد
با مشارکت همدلانه جمعی از خیرین نیک‌اندیش و مسئولان شهرستان و تلاش شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب و همکاری مردم شریف، آب چاه کشاورزی وارد مدار اب شرب فامنین شد.

به گزارش عصر همدان؛ در این اقدام که در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه شهر فامنین، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان روزانه ۵ ساعت از آب شرب چاه کشاورزی این عزیزان به شبکه آب شهر فامنین و ماماهان اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه فامنین نیز در این برنامه گفت : تمامی این اقدامات در شرایطی نتیجه خواهد داد که مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و مصرف بهینه داشته باشند و با تلاش شبانه روزی فرماندار محترم، ادارات شهرستان و کارکنان آب و فاضلاب و همکاری مردم شریف شهر امیدواریم مشکل آب در شهر فامنین حل شود.

فرماندار فامنین نیز در این مراسم گفت: این اقدام خیران گرانقدر ماماهان و همکاران سخت‌کوش در ادارات شهرستان که به مردم خوب و شریف فامنین هدیه کردند، قدردانی می کنم .

فرماندار فامنین تصریح کرد: اقدامات تا رفع مشکل و اطمینان از تراز منابع آبی ادامه دارد. در ادامه به آب و فاضلاب شهرستان ماموریت داده‌شده است تا با موارد مصرف نادرست آب برخورد قانونی کند.

انتهای پیام/ حسینی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191882
  • دیدگاه‌ها برای چاه کشاورزی خیرین ماماهانی وارد مدار آب شرب شهر شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.