• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2

پیگیری ضرب الاجل دوماهه رئیس جمهور برای حل مشکلات اوقاف کبودراهنگ به کجا رسید؟+فیلم

  • کد خبر : 168127
  • 30 مهر 1401 - 9:23
پیگیری ضرب الاجل دوماهه رئیس جمهور برای حل مشکلات اوقاف کبودراهنگ به کجا رسید؟+فیلم

حدود یک ماه از پایان فرصت دو ماهه رئیس جمهور برای حل مشکل مردم کبودراهنگ با سازمان اوقاف و وزارت راه و شهرسازی در زمینه مسکن گذشته است، ولی همچنان کبودراهنگی ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. به گزارش عصرهمدان؛ اوایل مرداد امسال رئیس جمهوری به همراه هیأت دولت در سی […]

حدود یک ماه از پایان فرصت دو ماهه رئیس جمهور برای حل مشکل مردم کبودراهنگ با سازمان اوقاف و وزارت راه و شهرسازی در زمینه مسکن گذشته است، ولی همچنان کبودراهنگی ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ اوایل مرداد امسال رئیس جمهوری به همراه هیأت دولت در سی امین سفر استانی خود به استان همدان با حضور در جمع مردم شهرستان کبودراهنگ از حل  دو ماهه مشکل اوقاف در این شهر خبر داد.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: حداکثر در مدت دو ماه آینده باید مشکل مردم منطقه کبودراهنگ با سازمان اوقاف و وزارت راه و شهرسازی در زمینه مسکن حل شود.

وی اضافه کرد: وقف حکم خود را دارد اما با توجه به مشکلات مردم کبودراهنگ از سازمان اوقاف و استاندارد ی می خواهیم به سرعت کار گروهی برای بررسی این مشکل تشکیل دهند.

به گزارش عصرهمدان؛ این در حالی است که حدود یک ماه از پایان این فرصت دو ماهه رئیس جمهور گذشته ولی همچنان کبودراهنگی ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

در سال  ۱۳۹۵ صدور مجوز تبدیل به احسن اراضی موقوفه شهرستان کبودراهنگ از سوی مقام معظم رهبری نیز صادر شده ولی مسئولان هنوز نتوانسته‌اند اجرای این طرح که  یکی از اساسی‌ترین مطالبات مردم شهرستان است را به سرانجام برسانند.

آقای استاندارد ! پیگیری مشکلات اوقاف مردم کبودراهنگ به کجا رسیده است؟ آیا جنابعالی و مسئولین استاندارد ی در این خصوص و وعده آقای رئیس جمهور اقدامی کرده اید ؟مردم منتظر پاسخ شما هستند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168127
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری ضرب الاجل دوماهه رئیس جمهور برای حل مشکلات اوقاف کبودراهنگ به کجا رسید؟+فیلم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.