• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

پیگیری تعطیلی پروژه های عمرانی در سطح شهر

  • کد خبر : 168962
  • 09 آبان 1401 - 11:10
پیگیری تعطیلی پروژه های عمرانی در سطح شهر

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان گفت: پارکینگ اقاجانی بیک یکی از اولویت های پروژه های عمرانی شهری می باشد که سالهاست در بلاتکلیفی به سر می برد به طوری که در یک سال اخیر تنها دو درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملا تعطیل است و باید فکری به حال آن شود. به […]

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان گفت: پارکینگ اقاجانی بیک یکی از اولویت های پروژه های عمرانی شهری می باشد که سالهاست در بلاتکلیفی به سر می برد به طوری که در یک سال اخیر تنها دو درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملا تعطیل است و باید فکری به حال آن شود.

به گزارش عصرهمدان؛ رئیس و اعضای کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از برخی پروژه‌های عمرانی تعطیل و نیمه تعطیل شهرداری، بازدید و مسایل و مشکلات این پروژه ها را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.

مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورا در حاشیه این بازدید، گفت: با وجود تاکید و رویکرد شورای ششم مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، متاسفانه در یک سال اخیر اتفاق خاصی در اجرای پروژه ها شاهد نیستیم و در بازدیدی که اعضای کمیسیون ازبرخی پروژه های عمرانی داشتند تعدادی از آنها تعطیل و برخی نیز نیمه تعطیل بودند!

مهدی حیدری افزود: پارکینگ اقاجانی بیک یکی از اولویت های پروژه های عمرانی شهری می باشد که سالهاست در بلاتکلیفی به سر می برد به طوری که در یک سال اخیر تنها دو درصد پیشرفت قیزیکی داشته و عملا تعطیل است و باید فکری به حال آن شود.

وی تصریح کرد: پروژه‎ تجاری بلوار شهید فهمیده و ساختمان چند منظوره شهرک مدرس نیز از دیگر پروژه های مدیریت شهری همدان است که متاسفانه در تعطیلی کامل به سر می برند و در این زمینه شاهد نارضایتی و گله‎مندی مالکان ساختمان شهید فهمیده به دلیل تاخیر بیش از یکساله در واگذاری پلاک های تجاری هستیم.

حیدری در پایان گفت: در بازدید صورت گرفته تنها پروژه مجتمع خدمات رفاهی الماس غرب واقع در بلوار شهید همدانی به همت شهرداری منطقه سه در حال فعالیت بود که امیدواریم طبق زمانبندی اعلام شده، شاهد اجرای کامل این پروژه در راستای ساماندهی بخشی از خروجی شهر همدان باشیم.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168962
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری تعطیلی پروژه های عمرانی در سطح شهر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.