• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

پیگیری اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی برای باند دوم محور نهاوند به بروجرد/ تامین اعتبار جاده های نهاوند مطالبه به حق شهروندان

  • کد خبر : 169957
  • 19 آبان 1401 - 12:57
پیگیری اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی برای باند دوم محور نهاوند به بروجرد/ تامین اعتبار جاده های نهاوند مطالبه به حق شهروندان

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: پیگیر تامین اعتبارات مناسب برای تکمیل و ساماندهی محورهای مواصلاتی نهاوند هستیم. به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی در خصوص وضعیت محورهای نهاوند گفت: پیرو جلسات متعدد با خادمی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور و با توجه […]

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: پیگیر تامین اعتبارات مناسب برای تکمیل و ساماندهی محورهای مواصلاتی نهاوند هستیم.

به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی در خصوص وضعیت محورهای نهاوند گفت: پیرو جلسات متعدد با خادمی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور و با توجه به حادثه خیز بودن جاده نهاوند به بروجرد، دریافت اعتبار لازم برای احداث باند دوم این محور در دستور اقدام قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این محور در حد فاصل روستای سفیدخانی تا سه راهی بروجرد خارج از محدوده استان همدان و جز استان لرستان می باشد ولی به خاطر تردد همشهریان و همچنین با توجه به اینکه این جاده از محورهای مهم مواصلاتی شهرستان است، تأمین اعتبار و تکمیل آن از اولویت ها و مطالبات چندین ساله است که ان شاءالله به ثمر خواهد نشست.

شهبازی همچنین با اشاره به اینکه اکثر جاده های نهاوند منجمله جاده گیان، سه راهی دهفول به برزول و… دارای ردیف اعتباری شده اند از تخصیص و واریز اعتبار جاده فیروزان جهت تسریع در عملیات عمرانی در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: با پیگیری های مستمر و جلسات مختلف اعتبار پروژه های جاده‌های نهاوند در حال تخصیص است.

شهبازی گفت: همچنین مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهسازی محور دهفول به برزول به طول ۱/۶ کیلومتر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این محور که از نقاط حادثه خیز استان می باشد از سال ۹۸ به علت نبود ردیف اعتباری تعطیل شده بود که با پیگیری های صورت گرفته و استقرار پیمانکار و تأمین اعتبار لازم بزودی تکمیل خواهد شد.

شهبازی اظهار داشت: مطالبه به حق مردم نهاوند ساماندهی محورهای پر تردد وحادثه خیز و محورهایی است که در سال های گذشته بدون اعتبار کلنگ زنی شده بود و بلاتکلیف مانده بودند.

سیاوشی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیز در خصوص عملیات ساماندهی محورهای نهاوند گفت: عملیات روکش آسفالت محور سه راهی شهرک به طول ۲ و نیم کیلومتر در حال انجام و تکمیل است.

وی ادامه داد: این پروژه در دو فاز تعریف شده است که فاز اول از سه راهی شهرک تا بعد از حبیب آباد به طول ۲/۴ کیلومتر و فاز دوم تا سه راهی فارسبان به برزول است.

سیاوشی افزود: همچنین بعد از اتمام روکش آسفالت فاز اول عملیات اصلاح شانه خاکی جاده نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با حمایت های نماینده نهاوند در حوزه راهسازی، اکثر جاده های شهرستان در دست احداث، تعریض و ایمن سازی هستند، گفت: عملیات ایمن سازی و تعریض سه راهی طائمه در دستور کار است.

رئیس اداره راهداری نهاوند گفت: همچنین زیرسازی و بیس جاده اکبر آباد به طول ۱/۳ کیلومتر انجام گرفته است که در صورت مساعد بودن آب و هوا از هفته آینده عملیات آسفالت ریزی آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169957
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی برای باند دوم محور نهاوند به بروجرد/ تامین اعتبار جاده های نهاوند مطالبه به حق شهروندان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.