• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0

پیچیدن صدای آهنگ پاپ شاد به جای نوای نوحه و عزا در شب شهادت امام جواد(ع)

  • کد خبر : 120764
  • 20 تیر 1400 - 14:37
پیچیدن صدای آهنگ پاپ شاد به جای نوای نوحه و عزا در شب شهادت امام جواد(ع)

همزمان با شهادت نهمین امام شیعیان (ع) در پارک ملت اسدآباد به جای شنیدن نوای نوحه و مداحی، صدای آهنگ های شاد غیرمجاز در آسمان می پیچید. به گزارش عصرهمدان؛ شب گذشته، همزمان با شهادت مظلومانه حضرت امام جواد(ع) نهمین امام شیعیان و دردانه امام رضا(ع) در برخی از مساجد شهر اسدآباد مراسم عزاداری و […]

همزمان با شهادت نهمین امام شیعیان (ع) در پارک ملت اسدآباد به جای شنیدن نوای نوحه و مداحی، صدای آهنگ های شاد غیرمجاز در آسمان می پیچید.

به گزارش عصرهمدان؛ شب گذشته، همزمان با شهادت مظلومانه حضرت امام جواد(ع) نهمین امام شیعیان و دردانه امام رضا(ع) در برخی از مساجد شهر اسدآباد مراسم عزاداری و سوگواری برگزار شد.

اما در آن طرف تر علی رغم ایام کرونایی و وضعیت نارنجی و پرخطر اسدآباد، در پارک ملت این شهر به جای شنیدن نوای نوحه و مداحی در شب شهادت امام جواد(ع) باز هم صدای آهنگ‌های پاپ و شاد در آسمان شهر می پیچید و بر تن عزاداران اسدآبادی لرزه می انداخت.

آیا این رسم شیعیان اسدآبادی است که در چنین شبی که امام رضا ع عزادار فرزند برومندش هست، این چنین بساط شادی به پا شود.

متولی پارک کدام سازمان است و حالا که کار فرهنگی در پارک‌ها تعطیل است، حداقل کاش در این شب عزیز عمل ضد فرهنگ هم انجام نشود.

پیش از این هم در مناسبت‌هایی چون شهادت ائمه‌اطهار ع دیگر هم شاهد برپایی مراسم عروسی و کاروانهای شادی در سطح این شهر بوده ایم.

در این زمینه امام جمعه اسدآباد در واکنش به انتشار این مطلب در فضای مجازی، با ابراز تأسف گفت: این اقدام هیچ توجیهی ندارد و باید با برگزارکنندگان و مجریان برخورد شود.

و اما انتظاری که از فرماندار می رفت و واکنشی نسبت به این امر نداشت و بعداز انتشار این مطلب تنها به یک پیام تسلیت در کانال منتسب به فرمانداری اقدام شد.

البته کانال شهرداری اسدآباد بعداز ساعتی از انتشار پیام های انتقاد آمیز مردم نسبت به این اقدام بی شرمانه پیام تسلیتی را منتشر کردند.

و اما برخی از کاربران فضای مجازی هم در واکنش به این اقدام شرمانه، آن را ضعف مسئولان دستگاههای فرهنگی خواند و نوشتند: در امر دینی و توجه به مناسبت‌ها ضعف داریم از پایه ضعیف هستیم.

کاربر دیگری با لعن و نفرین بر بانیان این اقدام، نوشت: یه مغز پوسیده هایی مثل اینها ضریح امام رضای غریب رو در حصار قرار دادند.

و اما شهروند دیگری گفت: بمیرم برای غریبی امام جواد و غریب تر از او پدرش که بین شیعیانی است که یدک کش نامش شیعه هستیم و بس ‌.جای چشم گریان ، خنده بر لب و قهقهه می‌زنیم صدای فریادوشادی پارک تا کوچه های ماهم می آید از آن بدتر صدای ساز عروسی است که باد این طرف و ان طرف می‌برد. ایا ما که ناممان شیعه است ابرو داریم .

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120764
  • دیدگاه‌ها برای پیچیدن صدای آهنگ پاپ شاد به جای نوای نوحه و عزا در شب شهادت امام جواد(ع) بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.