• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2

پیوند مساجد با محلات کارکرد های خود در ایام مختلف را نشان داده اند/تبیین ویژگی های مسجد طراز اسلامی

  • کد خبر : 121160
  • 23 تیر 1400 - 10:44
پیوند مساجد با محلات کارکرد های خود در ایام مختلف را نشان داده اند/تبیین ویژگی های مسجد طراز اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام اهمیت جایگاه مهم اجتماعی «مسجد» و تاکید بر اینکه «میان مسجد و مراکز آموزشی در هر محل، همکاری و پیوند تعریف شده و شایسته‌ئی برقرار گردد»، افزودند: «زمزمه‌ی محبت متولیان و مدیران و امنای مساجد، باید دلهای پاک جوانان را مجذوب و مشتاق کند». به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام محمد […]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام اهمیت جایگاه مهم اجتماعی «مسجد» و تاکید بر اینکه «میان مسجد و مراکز آموزشی در هر محل، همکاری و پیوند تعریف شده و شایسته‌ئی برقرار گردد»، افزودند: «زمزمه‌ی محبت متولیان و مدیران و امنای مساجد، باید دلهای پاک جوانان را مجذوب و مشتاق کند».

به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام محمد عبدالله پور، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان عصر دیروز با حضور در مسجد صاحب الزمان در بلوار شهیدان شاه حسینی شهرستان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت جایگاه و امر مهم پیوند مساجد با محلات عنوان کردند: در حاکمیت ولی فقیهی که داریم، مساجد کارکرد های متفاوت خودشان در ایام مختلف نشان داده اند.

عبدالله پور گفت: حضور پرشور و اجتمایی مردم همراه با همدلی و هم افزایی در مساجد، در ایام سخت نیز سیل، زلزله، و همگیر شدن ویروس منحوس کرونا کاملاً مشهود و غیر قابل انکار بوده است.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان در مراسم معرفی حجت الاسلام مهدی جوادی به عنوان امام جماعت مسجد صالحب الزمان اشاره کرد: این مسجد به یومن همکاری و همراهی صمیمانه خادمین، هیئت امنا، بسیجیان و نمازگزاران همیشه در اجرای برنامه های مهم موفق بوده است که انتظار رسیدن به مسجد طراز اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری را داریم.

حجت الاسلام محمد عبدالله پور ضمن تقدیر و تشکر از امام جماعت موقت سابق، اشاره به سوابق درخشان حجت الاسلام مهدی جوادی داشتند و افزودند: معیار های مسجد طراز اسلامی بسیار بالاتر از انجام امور روزانه را دارد و در گام دوم توسعه نیز به آن اشاره شده است که با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های آقای جوادی، انشالله این مسجد بتواند یک مسجد خوب و طراز اسلامی باشد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=121160
  • دیدگاه‌ها برای پیوند مساجد با محلات کارکرد های خود در ایام مختلف را نشان داده اند/تبیین ویژگی های مسجد طراز اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.