• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

پیش بینی بسته معیشتی تا پیگیری وام قرض الحسنه برای کارگران بیکار علیصدر

  • کد خبر : 63146
  • 11 اردیبهشت 1399 - 16:38
پیش بینی بسته معیشتی تا پیگیری وام قرض الحسنه برای کارگران بیکار علیصدر

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر از پرداخت بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی و وام قرض الحسنه به کارگران این غار خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ همزمان با شیوع کرونا در کشور بسیاری از افراد علی الخصوص کارگران غارعلیصدر همدان بیکار شدند، چندی پیش بود که تعدادی از  کارگران این غار به دلیل عدم دریافت بیمه […]

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر از پرداخت بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی و وام قرض الحسنه به کارگران این غار خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ همزمان با شیوع کرونا در کشور بسیاری از افراد علی الخصوص کارگران غارعلیصدر همدان بیکار شدند، چندی پیش بود که تعدادی از  کارگران این غار به دلیل عدم دریافت بیمه بیکاری تحصن کرده بودند بعد از پیگیری های خبرنگار عصر همدان ریاست این مجموعه خبر از حمایت های معیشتی از این کارگران داد.

مهدی مجیدی سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر درخصوص علت تحصن کارگران و حمایت های شرکت از آنان گفت: با توجه به اینکه این افراد سالهای قبل نیروی ما بودند و قرارداد داشتند در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که برای یک تعدادشان پیامکی ارسال شده که مشمول بیمه بیکاری نمی شوند.

وی ادامه داد: در ظاهر برای نیروهای یک ساله قرارداد بیمه بیکاری تایید شده است ولی برای نیروهایی که زیر یک سال و فصلی هستند پیامک عدم مشمول بیمه بیکاری ارسال شده  است.

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر  افزود: ما امروز متوجه این موضوع شدیم و جلسات متعددی در استاندارد ی و از طریق مدیر عامل اداره کار استان هم پیگیری کردیم، ایشان هم مجدد با تهران جهت رفع مشکل مکاتبه کردند.

مجیدی تاکید کرد: تایید دریافت بیمه بیکاری در سامانه ای است که متولی آن اداره کار و سازمان تامین اجتماعی هستند و برقراری بیمه بیکاری برای اینها در صلاحیت ما نیست و اداره کار باید اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به پرداخت بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی به پرسنل شرکت سیاحتی  علیصدر گفت: این افراد سرمایه انسانی شرکت هستند و در ایام پیک می آیند الان هم ما نمی توانیم قرارداد ببندیم چون کاری نداریم و جهت حمایتشان این بسته معیشتی را پرداخت کردیم.

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر ادامه داد: علاوه بر پرداخت بسته معیشتی پیگیر پرداخت وام قرض الحسنه به پرسنل هستیم تا زندگی آنها دچار مشکل نشود.

وی در پایان با تاکید براینکه تعطیلی غار علیصدر موقتی هست گفت: پیگیر آن هستیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی هر زمان که ستاد کرونا اعلام کند مجدد خدمات را به گردشگران ارائه دهیم و تمامی پرسنل مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63146
  • دیدگاه‌ها برای پیش بینی بسته معیشتی تا پیگیری وام قرض الحسنه برای کارگران بیکار علیصدر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.