• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند

  • کد خبر : 79168
  • 23 مرداد 1399 - 10:26
پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند

سرهنگ عزتی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند، گفت: با هماهنگی بهیاری سپاه، ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه این امر در پایگاه انتقال خون استان و شهرستان ها انجام می شود. سرهنگ عزتی، مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر […]

سرهنگ عزتی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند، گفت: با هماهنگی بهیاری سپاه، ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه این امر در پایگاه انتقال خون استان و شهرستان ها انجام می شود.

سرهنگ عزتی، مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به نذر و اهدا خون بسیجیان و رزمندگان اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم کشور به خون، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: با هماهنگی بهیاری سپاه، اهدای خون در پایگاه انتقال خون استان و شهرستان ها ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه انجام می شود.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اولویت بسیج پیشکسوتان قبل از اهدای خون رعایت پروتکل های بهداشتی است، عنوان کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا پذیرش در نوبت صبح و بعد از ظهر و در هر نوبت با ۱۵ نفر انجام می شود.

عزتی بیان کرد: بسته های بهداشتی حاوی ماسک، اسپری ضد عفونی و  دستکش یکبار مصرف تدارک دیده شده که به اهدا کنندگان داده می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش اهدا خون با عنوان رزمایش سردار حاج حسین همدانی برگزار می شود، گفت: برنامه باحضور سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) و جمعی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس می شود.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79168
  • دیدگاه‌ها برای پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.