• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
4
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

پیروزی نهایی نزدیک است

  • کد خبر : 205640
  • 06 آذر 1402 - 9:41
پیروزی نهایی نزدیک است
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان بهار گفت: بسیج قدر خود را بداند چراکه بسیج شجره پاک انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ جابر عسکری در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان بهار گفت: بسیج قدر خود را بداند چراکه بسیج شجره پاک انقلاب اسلامی است.

وی گفت: استکبار جهانی پایه‌های خود را با کشتارهای وسیع در اروپا، آفریقا، آمریکا و ایران در قرن گذشته استوار کردند.

عسگری ادامه داد: پایه‌های انقلاب اسلامی بر استقامت و پایداری مردم و خون جوانان وطن استوار گشته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش بی‌وقفه بسیج در عرصه‌های مختلف همچون قدرت موشکی، توانایی این تفکر را بر همگان آشکار کرد.

عسگری تصریح کرد: بسیج و تفکر بسیجی در حوزه نظامی کاری کرده است که هیچ ابرقدرتی جرأت ندارد با جمهوری اسلامی ایران پنجه در پنجه بیاویزد.

وی گفت: آمریکا قدرت بزرگ اقتصادی و نظامی جهان که قدرت خود را بر همه نشان داده است در جنگ سرد ۴۵ساله با اتحادیه جماهیر شوروی بدون شلیک گلوله توانست اتحادیه جماهیر شوروی را به فروپاشی بکشاند.

عسگری ادامه داد: همان ابر قدرت جهان یعنی آمریکا در رویایی با ایران هیمنه و هژمونی پوشالی خود را درهم شکسته دید.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به شکست‌های آمریکایی‌ها با ایران به چند نمونه از آن‌ها اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی، دستگیری ملوانان آمریکایی، مورد هدف قرار دادن قویترین پهباد جهان یعنی گلوبال هاوک آمریکایی توسط سامانه پدافندی ایرانی و بمباران پایگاه عین‌الاسد از مصادیق بارز شکست آمریکایی هاست.

وی گفت: در برهه زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید کشورهای دنیا بقای خود را ملحق شدن به یکی از بلوک‌های شرق و یا غرب می‌دیدند، جمهوری اسلامی با قدرت شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را سر داد و مستقل شد.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه انصارالحسین گفت:استکبار جهانی در ۴۵سال گذشته هرچه در توان داشت برای ازبین بردن انقلاب اسلامی صرف کردند و ناموفق بودند تا آخرین تیر خود را با سازماندهی گروه‌های تکفیری رها کردند که این تلاش هم ناموفق بود.

وی به جنایات فرانسوی ها در الجزایر اشاره کرد و گفت: جنایات استکبار جهانی در چهره داعش متبلور شد که اینها بدنبال نابودی تفکر اسلامی و شیعی و ایرانی هستند که از ارباب خود یعنی غربی‌ها دستور می‌گرفتند.

وی گفت: مشکل استکبار جهانی با ما موشک نیست، مشکل آنها با ما نیروی انسانی بسیجی ما است.

عسگری تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل ما ریشه در قرآن دارد.

وی ادامه داد: داعش و استکبار جهانی به شیوه‌های ایجاد رعب و وحشت در دل مردم به بقای خود ادامه می‌دادند که جمهوری اسلامی ایستادگی کرد و این هیمنه پوشالی را خورد کرد.

عسگری خاطر نشان کرد: همه موفقیت‌های جمهوری اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه و خون شهدا و ایستادگی مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی در پایان گفت: شواهد و قرائن خبر از برهه تاریخی آخرالزمان دارد و در این زمان حواسمان باید به تحولات یمن باشد.

عسگری تصریح کرد: حواسمان باید به انقلاب باشد که فتح و پیروزی نهایی نزدیک است واگر انقلاب شکست خورد دیگر نمی‌تواند خود را بازیابی کند چراکه صهیونیست جهانی بدنبال نابودی کامل فرد فرد ما است.

انتهای پیام/ ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205640
  • دیدگاه‌ها برای پیروزی نهایی نزدیک است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.