• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان تأکید کرد:

پیروزی ایران بر امپراتوری دروغ با جهاد تبیین

  • کد خبر : 206610
  • 17 آذر 1402 - 10:26
پیروزی ایران بر امپراتوری دروغ با جهاد تبیین
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه در سال‌های اخیر، دشمن با همه توان رسانه‌ای خود جنگ هیبریدی و جنگ ترکیبی را آغاز کرده است، گفت: همانطور که در سایر فتنه‌ها، بصیرت باعث پیروزی ملت و نظام شده بود در این جنگ نیز جهاد تبیین موجب پیروزی ایران بر امپراطوری دروغ شد.

حمید پورحسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به اینکه اولین کُنش‌های دانشجویی که در مقابله با نظام سلطه شکل گرفته مربوط به سال ۱۳۳۲ بوده است، گفت: با تجمع دانشجویان مقابل دانشگاه و شهادت سه تن از دانشجویان روز دانشجو نام‌گذاری شد و این اتفاق نشان از مبارزه دانشجویان با نظام سلطه، استبداد و بی عدالتی دارد.

وی با بیان اینکه دشمن از دیرباز تا کنون در دوره‌های مختلف سعی داشته است با فتنه‌های متفاوت جمهوری اسلامی را متوقف کند، افزود: فهم مردم جلوی فتنه‌ها را گرفته است، مردم در دوران دفاع مقدس تا پای جان برای کشور خود جنگیدند و در سال‌های ۷۸ و ۸۸ با بصیرت خود جلوی فتنه‌های دشمنان را گرفتند.

پورحسینی ادامه داد: در سال‌های اخیر که دشمن با همه توان رسانه‌ای خود جنگ هیبریدی و جنگ ترکیبی را آغاز کرده است به دنبال وارونه جلوه دادن مسائل کشور بوده اما همانطور که در سایر فتنه‌ها بصیرت باعث پیروزی ملت و نظام شده است در این جنگ نیز جهاد تبیین موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بر امپراطوری دروغ شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بین اینکه دشمنان تلاش کردند با امپراطوری رسانه‌ای خود، سیاست‌مداران دنیا را پای کار آورند، گفت: آن‌ها سعی داشتند دروغ‌های خود را به وسیله سلبریتی ها و افراد شاخص به مردم تزریق کنند و جنگ شناختی را رقم بزنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جهاد تبیین توانست جلوی یکی از فتنه‌های بزرگ تاریخ را بگیرد، افزود: وقتی تبیین در جامعه رخ داد. همه اقشار جامعه و فریب‌خوردگان حقایق را فهمیدند و دیگر در فراخوان‌های دشمنان و ضد انقلاب شرکت نکردند.

انتهای خبر/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206610
  • دیدگاه‌ها برای پیروزی ایران بر امپراتوری دروغ با جهاد تبیین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.