• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

پیام خانواده شهیدان «احمدی روشن» و حاج «حسین همدانی» برای پیوستن به رزمایش «کمک مومنانه»

  • کد خبر : 64526
  • 20 اردیبهشت 1399 - 10:12
پیام خانواده شهیدان «احمدی روشن» و حاج «حسین همدانی» برای پیوستن به رزمایش «کمک مومنانه»

همزمان با شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان همدان خانواده شهیدان احمدی روشن، مجاهد عرصه علم و فناوری و حاج حسین همدانی، مجاهد میدان رزم و دفاع از میهن اسلامی از مردم دارالمومنین همدان خواستار پیوستن به این رزمایش بزرگ همدلی و دستگیری شدند. در پیام خانواده این شهیدان آمده است: پیام همسر […]

همزمان با شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان همدان خانواده شهیدان احمدی روشن، مجاهد عرصه علم و فناوری و حاج حسین همدانی، مجاهد میدان رزم و دفاع از میهن اسلامی از مردم دارالمومنین همدان خواستار پیوستن به این رزمایش بزرگ همدلی و دستگیری شدند.

در پیام خانواده این شهیدان آمده است:

پیام همسر مجاهد شهید سرلشگر حسین همدانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

ماه مبارک رمضان به نیمه رسید و خانواده‌های زیادی با توجه به آسیب‌های اقتصادی ویروس کرونا در سختی و مشقت روزه گرفتند چه بسیار پدرانی که شرمنده فرزندانشان شدند که حتی توانایی تهیه کمترین مایحتاج ضروری را نداشتند اما آنچه که مشکلات این روزها را قابل تحمل نمود حضور مومنانه اقشار مختلف مردم به خصوص بسیجیان غیرتمند در کمک به افراد نیازمند بود.

امروز که شروع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه است ضمن دعوت از همه مردم عزیز استان همدان به حضور حداکثری در این حماسه بزرگ همچون شهیدان جان و مال و آبرویمان را در این راه ایثار خواهیم کرد.

افراد نیازمند فامیل را فراموش نکنید از خداوند صحت و عافیت مردم عزیز کشورم و سعادت و عاقبت بخیری آنها را خواستارم‌.

پیام خانواده شهید احمدی روشن

بسم رب شهدا و صدیقین

شهید مصطفی احمدی روشن: ” اگر کسی از من کمک بخواهد حتی یک لحظه فکر نمی کنم و همان لحظه آن چیز که در توان دارم تقدیم خواهم کرد.”

پیرو بیانات مقام معظم رهبرانقلاب اسلامی در نیمه شعبان ۱۳۹۹ که فرمودند: ” ماه رمضان ماه انفاق است و خوب است یک رزمایش گسترده ای برای مواسات و کمک به نیازمندان اتفاق بیفتد.” پدر و مادر شهید بزرگوار مصطفی احمدی روشن در ارتباط با کمکهای مردم ولایتمدار استان همدان مراتب تقدیر و تشکر خود را چنین بیان نمودند:

پیام پدر شهید مصطفی احمدی روشن

با صلوات بر پیشگاه امام زمان (عج) و درود بر محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (حفظه الله)  وسلام بر مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی استان همدان بویژه بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی ایران که همیشه توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از ارزشهای اسلام وانقلاب را با ایثار و از خود گذشتگی نشان داده اند که زمانی با نثار جان و زمانی با نثار مال بوده است و افرادی در هر زمان سربلند از امتحانات الهی شده اند که با شجاعت و به موقع لبیک گوی امر ولی زمان خود هستند.

حال که بیماری کرونا مأمور الهی برای درخشش فرهنگ اسلامی در برابر فرهنگ غربی و عرصه امتحان الهی برای مردم مسلمان و مؤمن شده است هر کسی که با اقتدا به مولا علی (علیه السلام) در کمک به محرومین و نیز پیروی از کریم اهل بیت (علیه السلام) در انفاق مال حرکتی در ماه بندگی خدا کند در احیای سبک زندگی اسلامی در آخرالزمان نقش داشته و از زمینه سازان ظهور تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب خواهد شد.

امید است که بار دیگر وحدت مردم که به گفته امام راحل عامل اصلی شکل گیری و حفظ انقلاب بوده در کمکهای مؤمنانه نیز شکل گرفته و تا ریشه کن شدن این بیماری ادامه داشته باشد و مردم مؤمن وانقلابی با ایثار و انفاق مال در کمک های مؤمنانه عمارهای ولی زمان خود باشند و با یاری محرومین و مستضعفین باعث شادی روح امام و شهدا شوند و با عمل خیر خود برای آخرت ذخیره ای فراهم کنند.

پیام مادر بزرگوار شهید مصطفی احمدی روشن

با سلام و تبریک ماه پرخیر و برکت رمضان خدمت مردم شریف استان همدان. کمک به محرومین و نیازمندان از سنتها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) بوده و هست که با شروع بیماری کرونا در زمانه ای که علاقه به مال و ثروت داشت به یک فرهنگ تبدیل می شد و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ایثار و انفاق مال در حال فراموشی بود با کلام حق رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران باز هم ایثار و همدلی در جامعه اسلامی زنده شد و هر مؤمن  انقلابی با دگر خواهی در مقابل خودخواهی مستکبر زمان خواهد ایستاد.

مشارکت همه اقشار جامعه با هر سطح مالی و توانایی برای حمایت از محرومین جامعه برای مقابله و از بین بردن ویروس کرونا در دفتر الهی ثبت و ماندگار خواهد شد.

از همه کسانی که با ایثار و از خودگذشتگی در راه مقابله با ویروس کرونا به عموم مردم و نظام مقدس انقلاب اسلامی خدمت صادقانه می کنند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون برایشان خواستارم.

و من الله توفیق

انتهی پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64526
  • دیدگاه‌ها برای پیام خانواده شهیدان «احمدی روشن» و حاج «حسین همدانی» برای پیوستن به رزمایش «کمک مومنانه» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.