• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

پلیس خادم مردم؛ مردم حامی پلیس

  • کد خبر : 167004
  • 16 مهر 1401 - 9:17
پلیس خادم مردم؛ مردم حامی پلیس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندارد همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام مشترکی صادر کردند. به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا قاسمی فرزا، استاندارد همدان پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی نظم و امنیت […]

نماینده ولی فقیه در استان و استاندارد همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا قاسمی فرزا، استاندارد همدان پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

نظم و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت  و از خودگذشتگی های دلیر مردان این سرزمین است که در این عرصه  مهم با پایمردی ایستاده اند.

هفته نیروی انتظامی فرصتی است مغتنم تا از تلاش های شبانه روزی پرسنل این نیروی عزیز که از ارکان مهم تأمین امنیت و نظم عمومی در کشور می باشد قدردانی شود.

امروز نیروی انتظامی و کارکنان خدوم آن با بهره­مندی از بصیرت، هوشمندی و تقویت روحیه توکل بر خدا با برنامه ریزی و اشراف کامل، امنیت را به عنوان هدیه ای گران بها به محضر مردم عزیز ایران اسلامی تقدیم نموده اند.

اعتماد عمومی به نیروی انتظامی که حاصل عمل به تکالیف قانونی، همراه با رأفت و مهربانی است راه را برای دستیابی این نیرو به “پلیس تراز انقلاب اسلامی” که از مطالبات مهم رهبری معظم انقلاب می باشد هموارتر نموده است.

اینجانبان با قدردانی از تلاش های مجاهدانه پرسنل عزیز نیروی انتظامی، ضمن آرزوی سلامت برای جانبازان و آسیب دیدگان این نیرو بخصوص در جریان اغتشاشات اخیر و علو درجات برای شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز نیروی انتظامی توفیقات روزافزون نیروهای نظامی و انتظامی را تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توجهات خاصه حضرت بقیه الله (عج) از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167004
  • دیدگاه‌ها برای پلیس خادم مردم؛ مردم حامی پلیس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.