• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
فرماندار ملایر:

پلمب چاه‌های آب غیرمجاز در اولویت است

  • کد خبر : 207756
  • 29 آذر 1402 - 9:07
پلمب چاه‌های آب غیرمجاز در اولویت است
فرماندار ملایر گفت: نصب کنتور برای چاه‌های آب مجاز و برخورد و پلمب چاه‌های غیرمجاز اولویت اول همه ما برای حفظ منابع آبی است و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه قابل‌قبول و پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از ملایری‌ها؛ سلمان اسماعیلی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های حوزه آب در شهرستان ملایر اظهار کرد: نصب هرچه سریع‌تر کنتور چاه‌های آب کشاورزی و صنعتی یک ضرورت است.
وی به لزوم برخورد با چاه‌های غیرمجاز اشاره کرد و گفت: باید ترتیبی اتخاذ گردد تا احکام لازم قضایی و کیفری در حوزه تخلفات منابع آبی دراسرع‌وقت صادر و اجرایی شود.

فرماندار ملایر حفاظت از آب‌های زیرزمینی را وظیفه همگانی دانست و گفت: اصلاح و حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی و تعادل بخشی در بهره‌برداری باید در اولویت کاری همه باشد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال روش‌های اصلاح الگوی کشت حرکت کرد، گفت: با اصلاح الگوی کشت و برخورد با کشت‌های غیرقانونی و پر آب خواه باید به سمت حفظ و حراست از منابع خدادادی و ارزشمند آبی خود حرکت کنیم.

اسماعیلی استفاده از تجهیزات را از دیگر اولویت‌های حوزه منابع آب دانست و تأکید کرد: نصب کنتور برای چاه‌های آب مجاز و برخورد و پلمب چاه‌های غیرمجاز اولویت اول همه ما برای حفظ منابع آبی است و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه قابل‌قبول و پذیرش نیست.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207756
  • دیدگاه‌ها برای پلمب چاه‌های آب غیرمجاز در اولویت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.