• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
1

پس از مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نخستین مقصدی که به آنجا سفر خواهم کرد همدان است

  • کد خبر : 151712
  • 15 اردیبهشت 1401 - 9:12
پس از مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نخستین مقصدی که به آنجا سفر خواهم کرد همدان است

آیت الله نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: فضای موجود در همدان، نتیجه وحدت، صفا، صمیمیت و اتحاد مقامات و مسئولان استان است. به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید در نشست عیدانه با مسئولین استان همدان ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: همدان وطن من است و […]

آیت الله نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: فضای موجود در همدان، نتیجه وحدت، صفا، صمیمیت و اتحاد مقامات و مسئولان استان است.

به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید در نشست عیدانه با مسئولین استان همدان ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: همدان وطن من است و من تمامی اهالی محترم همدان را دوست دارم.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی افزود: همدان وطن، محل تربیت و مرکز تعلم من است و من تمام اهالی همدان را دوست دارم. دیدار با مردم استان همدان، بیداری مبارک و مسرت‌انگیز است.

وی با بین اینکه از وظایف ما در حوزه علیمه قم، درس، بحث و اشتغال علمی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه به خاطر شرایط کرونا، درس و بحث در حوزه تعطیل شد، مقرر شده پس از ماه رمضان کلاس‌ها به مدت یک‌ماه برگزار شود.

این مرجع عالیقدر ضمن تاکید بر اینکه من نیز دلم می‌خواهد مردم استان همدان را از نزدیک ببینم، گفت: بعد از عید سعید فطر، به مدت یک‌ماه درس و بحث در حوزه علمیه قم آغاز و سپس تعطیل خواهد شد پس از آن نیز رحلت حضرت آیت الله روح‌الله خمینی(ره) است، که حتما بعداز این زمان، نخستین جایی که سفر خواهم کرد استان همدان خواهد بود.

آیت الله نوری همدانی از جمله مزایای همدان را قدرت دولتی، حکومتی، علمی و صفا، صمیمیت و همکاری مسئولان دانست و تاکید کرد: فضایی در استان همدان به وجودآمده که نتیجه وحدت و اتحاد مقامات و مسئولان استان است. مقامات استان همدان خدمتگزاری بالایی در زمینه انقلاب اسلامی دارند.

این مرجع عالیقدر تقلید در انتها اضافه کرد: به گفته حضرت امام صادق علیه‌السلام در هر شهری اگر سه چیز نباشد مردم گرفتار و زندگی آن‌ها مختل خواهد شد، فقها، طبیبان و امیران یا کسانی که به شایستگی مدیریت کنند. فرصت خدمت به مردم از نعمت های خداوند است که باید قدر این فرصت را بدانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151712
  • دیدگاه‌ها برای پس از مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نخستین مقصدی که به آنجا سفر خواهم کرد همدان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.