• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
1

پرستاران دانشکده های ارتش و سپاه به کمک کادر درمان می آیند/ افتتاحیه مراسم با حضور فرماندهی سپاه استان

  • کد خبر : 56155
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
پرستاران دانشکده های ارتش و سپاه به کمک کادر درمان می آیند/ افتتاحیه مراسم با حضور فرماندهی سپاه استان

مسئول آموزش سپاه ناحیه همدان  از تشکیل و آموزش بسیجیان داوطلب و پرستاران دانشکده های ارتش و سپاه برای کمک به کادر درمان و ورود به بیمارستان ها خبر داد. محمد قراگوزلو، مسئول آموزش سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: آموزش نیروهای بسیجی برای کمک به کادر درمان در بیمارستان ها […]

مسئول آموزش سپاه ناحیه همدان  از تشکیل و آموزش بسیجیان داوطلب و پرستاران دانشکده های ارتش و سپاه برای کمک به کادر درمان و ورود به بیمارستان ها خبر داد.

محمد قراگوزلو، مسئول آموزش سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: آموزش نیروهای بسیجی برای کمک به کادر درمان در بیمارستان ها با رعایت پروتکل های سخت گیرانه شروع شده است.

وی افزود: تمام اقدامات پیشگیرانه و پروتکل نحوه آموزش به طور جدی رعایت می شود به نحوی که در یک سالن ۴۰۰ نفره فقط برای ۱۰ نفر آن هم با فاصله دو متر از یکدیگر استفاده می شود.

قرا گوزلو با تاکید بر غربالگری افراد در بدو ورود گفت: تمام افراد شرکت کننده ماسک و دستکش دریافت می کنند و تب سنجی از آنها نیز انجام می شود.

مسئول آموزش سپاه ناحیه همدان دوره آموزشی را ۷ روز دانست و گفت: اولین جلسه با نام علائم حیاتی امروز برگزار شد و افتتاحیه مراسم با حضور فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان امروز برگزار شد.

قرا گوزلو عنوان کرد: بسیج زودتر آموزش را شروع کرد که در صورت شرایط حاد و اتفاقاتی به هر دلیل که کادر درمان خسته شوند بتواند کمک حال بیمارستان ها باشند هر چند ممکن است اصلاً نیاز هم نباشد و فقط این آموزش ها جنبه دور اندیشی دارد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین سپاه و بسیج و وزارت بهداشت افزود: بسیج در تمام طرح ها اعم از گندزدایی، مشاوره و ضدعفونی نقش پر رنگی داشته است و بسیاری از گروه ها خالصانه پای کار هستند و هر کجا احساس نیاز شود اقدام می کنند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56155
  • دیدگاه‌ها برای پرستاران دانشکده های ارتش و سپاه به کمک کادر درمان می آیند/ افتتاحیه مراسم با حضور فرماندهی سپاه استان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.