• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

پرداخت زکات توسط ۵۰ روستای اسدآباد در سال گذشته 

  • کد خبر : 71515
  • 28 خرداد 1399 - 17:01
پرداخت زکات توسط ۵۰ روستای اسدآباد در سال گذشته 

مجید درویشی از پرداخت زکات توسط ۵۰روستای شهرستان درسال گذشته خبر داد. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در شورای زکات شهرستان اظهارکرد:سال گذشته یک میلیاردو۱۵۲میلیون تومان جمع آوری زکات برای شهرستان پیش بینی شده بود که از این میزان باجمع آوری ۹۰۰میلیون تومان، ۸۵ درصد برنامه محقق شد. فرماندار شهرستان […]

مجید درویشی از پرداخت زکات توسط ۵۰روستای شهرستان درسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در شورای زکات شهرستان اظهارکرد:سال گذشته یک میلیاردو۱۵۲میلیون تومان جمع آوری زکات برای شهرستان پیش بینی شده بود که از این میزان باجمع آوری ۹۰۰میلیون تومان، ۸۵ درصد برنامه محقق شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت:از میزان ۹۰۰میلیون تومان زکات جمع آوری شده درسال گذشته،۶۳ درصدبه سهم محرومان و۳۴۰میلیون تومان معادل۳۷درصدبه پروژه های عمرانی روستاها اختصاص  داشته است.

درویشی افزود: در سال جاری دربیش از ۳۴ هزارو ۵۰۰ هکتار ازمزارع شهرستان کشت جو و گندم دیم وآبی توسط کشاورزان اسدآبادی انجام گرفته که از این میزان کشت افزون بر ۱۶هزار و ۵۰۰ هکتار به کشت جو دیم و آبی و ۱۸هزار هکتار به کشت گندم جو و آبی اختصاص دارد.

وی با اشاره به پیش بینی برداشت ۴۵ هزار تن جو و ۶۳ هزار تن گندم از مزارع شهرستان در سال جاری تصریح کرد:جهادکشاورزی دررابطه با ترغیب و تشویق و ترویج و فرهنگ سازی پرداخت زکات باکشاورزان عمده شهرستان اطلاع رسانی چهره به چهره داشته باشد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=71515
  • دیدگاه‌ها برای پرداخت زکات توسط ۵۰ روستای اسدآباد در سال گذشته  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.