• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

پایگاه های مقاومت بسیج در استان همدان می توانند ظرفیت قابل توجهی برای توسعه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی باشند

  • کد خبر : 79554
  • 27 مرداد 1399 - 16:54
پایگاه های مقاومت بسیج در استان همدان می توانند ظرفیت قابل  توجهی برای توسعه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی باشند

علیرضا کرمی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در استان همدان می توانند ظرفیت قابل توجهی برای توسعه و گسترش ورزش در بین هیات های ورزشی ایجاد کنند و تمام ظرفیت ورزش بسیج برای گسترش این امر در اختیار ادارات ورزش در سطح استان قرار خواهد داد. علیرضا کرمی، مسؤل تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) در […]

علیرضا کرمی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در استان همدان می توانند ظرفیت قابل توجهی برای توسعه و گسترش ورزش در بین هیات های ورزشی ایجاد کنند و تمام ظرفیت ورزش بسیج برای گسترش این امر در اختیار ادارات ورزش در سطح استان قرار خواهد داد.

علیرضا کرمی، مسؤل تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه تغییر سبک زندگی و گسترش زندگی ماشینی و فقر حرکتی در بین آحاد جامعه شده است افزود:  هم اکنون شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد ناراحتی ها و بیماری مختلف در سطح جامعه شده است و ورزش تنها عاملی است که می تواند به تامین سلامت افراد و ایجاد شور و نشاط در جامعه کمک نماید.

کرمی با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه کنونی عنوان کرد: ورزش پدیده ای همگانی است که با گسترش آن مردم و قشرهای گوناگون یک جامعه از فواید آن بهره مند می شوند و با توسعه آن در بین اقشار مختلف جامعه، هزینه های درمانی و دارویی کاهش می یابد.

وی با اشاره به تمایل پایگاه مقاومت بسیج برای گسترش ورزش به خصوص ورزش های همگانی و بومی و محلی عنوان کرد: در استان همدان بیش از ۱۰۰۰ پایگاه مقاومت خواهر و برادر وجود دارد که استفاده از ظرفیت آنها می تواند تحول عظیمی در ورزش استان همدان ایجاد کند که این امر در همکاری برخی از هیات‌های ورزشی مانند دومیدانی، تیراندازی، جودو، کاراته، ووشو و ورزش همگانی صورت گرفته است.

مسول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین (ع) عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش خوب مسئولین تربیت بدنی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و همچنین مسئولین تربیت بدنی نواحی و در خواست و استقبال بالای روستاییان توانستیم ورزش های بومی و محلی، همگانی و پیاده روی های خانوادگی را در بسیاری از روستاهای استان همدان فعال کنیم.

وی با اشاره به تلاش ورزش بسیج برای استعدادیابی در رشته های مختلف بیان کرد: از سال ۸۹ در رشته های جودو، دو میدانی ،تیر اندازی، کاراته و ووشو فراخوانی های مختلف استعداد یابی صورت گرفت که نتایج آن منجر به کسب عناوین مختلفی آسیایی، کشوری و استانی توسط ورزشکاران بسیجی همدان گردید.

کرمی در ادامه گفت: برگزاری کلاس ها و دوره های دانش افزایی و بروز رسانی و ارتقاء داوران و مربیان بسیجی از دیگر اقدامات ورزش بسیج در استان بوده است.

مسول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به سالن های چند منظوره ۹ دی و رزمی صالحین مطرح کرد: ۵۸ سالن مورد بهره برادری شده در سطح استان همدان وجود دارد که در راستای ترویج و ترغیب افراد به ورزش فعالیت می نمایند و با بهره برادری از ۱۵سالن دیگر به فضاهای ورزشی استان افزوده خواهد شد که در پی شیوع ویروس کرونا تعدادی از این سالن‌ها جهت تولید ماسک و جمع اوری کمک های مومنانه مورد استفاده قرار گرفت و در صورت نیاز جهت برگزاری ازمون سراسری در پایان مرداد ماه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79554
  • دیدگاه‌ها برای پایگاه های مقاومت بسیج در استان همدان می توانند ظرفیت قابل توجهی برای توسعه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.