• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پایگاه شهید نوژه در دفاع مقدس دژ مستحکم مقابل دشمن بود

  • کد خبر : 200344
  • 18 مهر 1402 - 8:01
پایگاه شهید نوژه در دفاع مقدس دژ مستحکم مقابل دشمن بود
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پایگاه شهید نوژه در دفاع مقدس دژ مستحکم دشمن بود و با بیش از ۱۴ هزار سورت پرواز دشمن را زمین گیر کرد.

به گزارش عصر همدان؛ امیر سرتیپ علیرضا الهامی در دومین شب اجلاسیه کنگره هشت هزار شهید استان همدان با درود و سلام بر روح شهدا گفت: مردم همدان، مردمی مجاهد از جنس حبیب اسلام شهید همدانی و شهیدان مظلوم سوباشی هستند.

وی با بیان اینکه افتخاری است که در بین مردم بزرگ و قهرمان پرور همدان حضور پیدا کردم گفت: خانواده شهدا به اسلام و کشور حیثیت دادند و آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

الهامی با بیان اینکه در برابر صبر و گذشت و ایثار شهدا بایدسر تکریم فرود آوریم اظهار کرد:شهدا با خون خود سربلندی ملت را تضمین کردند به همین دلیل است دشمن نمی‌خواهد یاد و نام شهدا زنده بماند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیا اینکه پیام و حرکت شهدا باید در یادواره ها از اهداف اصلی قرار بگیرد گفت: این امر از اجر شهدا کمتر نیست و سبک زندگی شهدا باید سرمشق همه ما باشد .

وی با تاکید بر اینکه، دفاع مان را دفاع مقدس می‌دانیم گفت: جبهه ها اوج عبودیت بود، جز اخلاص و معنویت و اخلاق ونماز و تسبیح نبود .

الهامی ادامه داد : از دیگر آرمان‌های ما انتظار ظهور امام زمان عج است هر آن چه این آرمان‌ها را تهدید کند باید دفاع، جانانه ومقتدر صورت گیرد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است. وی ادامه داد: دستاوردهای دفاع مقدس یک اصل را برای مردم ایران ثابت کرد که صیانت با مقاومت به دست می آید نه با تسلیم.

الهامی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ کشور اند افزود: . وصبوری امروز ملت بزرگ ایران در برابر منش شهدا باید در سیره زندگی همه به خصوص نسل جوان باشد.

وی ادامه داد: کشور ایران در مقابل مستکبران سر خم نمی کند که این را پیش از پیش مدیون زنده نگه داشتن یاد شهدا هستیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:شهدا ی سوباشی صفحه زرین دیگری درکنار شهدای وطن ثبت و ضبط کردند.

وی افزود: شهدای نیرو دریایی در خلیج فارس حماسه ای ماندگار را رقم زدند، نیرو دریایی دشمن را تا انتهای جنگ زمین گیر کرد طوری که تا آخرجنگ اثری از دشمن دیده نمیشد.

الهامی گفت: به برکت خون شهدا با بهره گیری از فناوری های نوین از کشور و آب های منطقه دفاع می کنیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان این که در رزمایش اخیر چند نقطه اقتدار آفرین برای کشور حاصل شد اظهار کرد: عملیات رهگیری و درگیری هوایی مبتنی بر پهپاد با دانش ایرانی، در گیری هوایی توسط موشک محمول برپهپاد جت که امروز در اختیار بیش تر از ۵ کشور نیست، امروز توسط جوانان با غیرت و با تعصب و با بهره‌گیری خون شهدا ایجاد شد.

الهامی ادامه داد: ارسال ماهواره نور که همزمان سه افتخار بزرگ چه در سکوی پرتاب،چه در موشک حامل، و چه در ماهواره برای کشورماندگار بوده است.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری و به هیچ کمکی نیاز ندارد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود:امروز در اوج اقتدار هستیم و به برکت خون شهدا، در لوای پرچم ولایت، افتخار سربازی پیدا کردیم.

 

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200344
  • دیدگاه‌ها برای پایگاه شهید نوژه در دفاع مقدس دژ مستحکم مقابل دشمن بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.